- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Thai Massage AALST met TIDA
De kamers zijn AIRCO gekoeld NIEUW TELEFOONNUMMER ! ! ! ! ! ! ! Heb je nood aan een kleine ontspanning ? Wil je alle stress eventjes
www.redlights.be
Ik moest aan de hand van haar stem via telefoon geweten hebben dat het een oude doos ging zijn, toch maar een gokje gewaagd, misschien was het wel een milf of gilf. Het tegenovergestelde was waar. Met alle respect, maar dit was gewoon een gedrocht, een gremlin. Ze is erg goedlachs, beetje ting tong, en ze praat wel graag, dus voor praat compania is ze wel geschikt. Ik heb haar 70 of 80 gegeven en ze gaf mij gewoon een massage, heb om niks extra gevraagd. Massage vond ik wel hard en pijnlijk, maar ze zegt zelf dat ze graag sterke massages geeft en zegt dat ik me achteraf zeker beter ga voelen (de volgende dag vooral spierpijn ja). Ze kietelt af en toe naar je ballen tijdens de massage, maar vind haar nagels nogal pijnlijk eerder dan tintelend. Bij de body to body komt zij met haar warme poesje over je lichaam heen en weer. Na het omdraaien volgt de handjob wat ik het eerder eentonig vond. Na 10 minuten rukken kwam ik niet klaar en schoof ik haar naast mijn zijde en begon ik zelf te rukken op haar kont en daar ook klaargekomen.
Herhalingsgevaar 0,0. Ze is gewoon stokoud, obees enniet sensueel genoeg.
dik gebuisd.
Haar huis/zaak staat ook naast een drukke cafe, dus oppassen als je anoniem wilt blijven, doe maar een masker aan.