Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom zo problematisch doen. Je koopt tijd voor een fysieke dienstverlening, meer niet. Persoonlijk bezoek ik een dvp hooguit 2-3x en daarna weer iets anders. Doe je ding en wegwezen, geen emotioneel en prive gedoe.
Daar heb je gelijk in maar ik heb vaak slechte ervaringen met voor mij nieuwe dames daarom blijf ik liever bij een paar vaste, bij oma Elsa en Colombiaanse Ana kwam ik al toen ze nog in de Poeldijksestraat zaten. Geen problemen met privézaken, wat small talk en dan aan de gang, bevalt prima.

Broeders, heb een algemene vraag en wil jullie mening. Ging een tijdje (>10x ofzo) op bezoek bij Maya (met die schorpioen in doublet) en had haar x verteld dat ik ben gescheiden enz en daarom als vrijgezelle man bij haar langskom. De laatste keer dat ik haar pompte deed ze beetje gemeen bij afscheid en gaf ze me een durex en zei ze ga maar met je vriendin neuken. Dus ik huh had je mn situatie uitgelegd (mn ex ging namelijk vreemd) en toen keek ze me beetje stoicijns aan en zei ze niets. Voelde wel een beetje als een trap na gezien ik had gedeeld dat ik single ben en ineens heb ik een vriendin? sindsdien geen zin meer om bij haar langs te gaan. Dit is een grote fout van mij he door iets uit mn priveleven te delen?graag jullie eerlijke mening
"De laatste keer dat ik haar pompte ..." komt niet bepaald respectvol over. In combinatie met een durex cadeau krijgen zou ik denken dat zij vond niet goed behandeld geweest te zijn.
Ook dvp's zijn mensen met gevoelens en goede & slechte dagen.

Daar heb je gelijk in maar ik heb vaak slechte ervaringen met voor mij nieuwe dames daarom blijf ik liever bij een paar vaste, bij oma Elsa en Colombiaanse Ana kwam ik al toen ze nog in de Poeldijksestraat zaten. Geen problemen met privézaken, wat small talk en dan aan de gang, bevalt prima.
Als jou dat bevalt, houden zo. Het gaat uitsluitend om je eigen genot.

Alex is zo populair dat ik haar wel heb gezien, maar enkel een glimp van haar omdat ze de gordijnen alweer dichtdeed..

Zal het op een andere dag nog een keer moeten proberen.

ik zag wel vlakbij haar raam, volgens mij Geleenstraat 100b1, maar misschien was het wel 94b, een tekening hangen met "Leila" en een "Nederlands" of een Nederlandse vlag. Ook bij haar waren de gordijnen dicht, maar het feit dat ze Nederlands spreekt is al een super groot pluspunt. Ik kon hier geen informatie over haar vinden. Is er iemand al bij haar geweest? Ik ben benieuwd naar de ervaringen

Alex is zo populair dat ik haar wel heb gezien, maar enkel een glimp van haar omdat ze de gordijnen alweer dichtdeed..

Zal het op een andere dag nog een keer moeten proberen.

ik zag wel vlakbij haar raam, volgens mij Geleenstraat 100b1, maar misschien was het wel 94b, een tekening hangen met "Leila" en een "Nederlands" of een Nederlandse vlag. Ook bij haar waren de gordijnen dicht, maar het feit dat ze Nederlands spreekt is al een super groot pluspunt. Ik kon hier geen informatie over haar vinden. Is er iemand al bij haar geweest? Ik ben benieuwd naar de ervaringen
Leila werkt al zeker 10 jaar in de Geleenstraat. Ze is Nederlands met Marrokkaanse roots. Ze werkte eerst op no.23 en later op de eerste verdieping van no.94.

Ik heb geen ervaringen met haar alleen, ik heb alleen maar trio s met haar gedaan in no 23 met Mrs. Marina. Dat deed ze lekker. Ze kan lekker fisten en neuken met een voorbinddildo
Leila werkt al zeker 10 jaar in de Geleenstraat. Ze is Nederlands met Marrokkaanse roots. Ze werkte eerst op no.23 en later op de eerste verdieping van no.94.

Ik heb geen ervaringen met haar alleen, ik heb alleen maar trio s met haar gedaan in no 23 met Mrs. Marina. Dat deed ze lekker. Ze kan lekker fisten en neuken met een voorbinddildo
Twee weken geleden zag ik haar s middags staan. Haar lange zwarte haren had ze blond geverfd. Stond haar heel geil. Het was dat ik een andere afspraak had anders was ik voor het eerst in jaren bij haar naar binnen gedaan. Misschien binnenkort alsnog.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan