Ik ben onlangs bij Tiana op bezoek geweest. Lukt me even niet om een recensie toe te voegen hier, maar bij deze in tekst:
Afspraak maken ging soepel via whatsapp. Ze wil vooraf even videobellen om (naar eigen zeggen) te kijken of je haar type bent. Zelf kwam ze ook in beeld, bevestiging dat ze de dame van de foto's is. Blijkbaar door de keuring gekomen, afspraak maken was ok.
Afgesproken voor een uur met tongzoenen (€50 extra) en pzc (€100 extra). Totaal dus €400 voor uur betaald.
Aangekomen bij haar appartement even appen voor het huisnummer. Discrete locatie, naar boven met de lift. Over haarzelf: het is de dame van de foto's, een plaatje om te zien. Leuke uitstraling en waanzinnig lichaam (kwestie van smaak uiteraard).
Begonnen met wat drinken en kort praatje. Ze spreekt vloeiend engels dus communiceren gaat prima. Na paar minuten over naar de slapkamer.
Details van het liefdesspel laat ik tussen haar en mij, maar was zeer goed. Komt dicht in de buurt van GFE. Enige minpuntje is het eenpersoonsbed. Wel knus samen, maar komt toch wat ruimte tekort.
Na afloop gelegenheid om te douchen + schone handdoek. Zelf nam ze ook een douche, dus hygiene is prima verzorgd.
Het is inderdaad aan de prijs, maar daarvoor krijg je wel een fijne date met een mooie dame. Voor af en toe tussendoor prima (afhankelijk van ieders budget uiteraard)
Totaal voor mij 4,5 sterren. Perfect bestaat niet, en wat puntjes aftrek voor het eenpersoonsbed en de prijs.