Recensie Tiana, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bramfinkelman

Newbie
5
29/10/24
7
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6187192-tiana
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al veel over geschreven maar nog geen recensie, bij deze. Dame zit in Amersfoort allereerst, communicatie ging vlot, ze wou meteen videobellen en denk dat ze het allemaal meteen goedkeurde "I like your smile" en ze was meteen beschikbaar. Was even zoeken maar met goede aanwijzingen van haar eenvoudig gevonden. Ze deed de deur open in mooi nachtjapon en is zeker een beeldschone dame, foto's kloppen. Gezicht op de fotos is weliswaar geblurred en voor het blurren nog wat gefilterd maar knappe dame om te zien, brede mooie glimlach, slank met dikke tieten, wat wil je nog meer.

Appartement is erg mooi, kreeg een wijntje aangeboden en na wat keuvelen kreeg ik meteen een lapdance. Ze doet goed haar best om het op te bouwen allemaal en niet gehaast. Haar tepels zijn gepierced dus bijten vond ze niet zo leuk, moest wat voorzichtig zijn. De verhalen over extra's kloppen ook dus ga maar uit van standaard pakket want anders wordt het erg duur, helaas geen zoenen en 1x klaarkomen. "Girls' gotta work" zegt ze dan, klopt ook wel maar kon mijn pret niet bederven. Na wat lekker geschuifel op de bank en over mijn pik te lopen schuren was het tijd voor de slaapkamer, prima 2persoons bed in klein kamertje maar groot genoeg voor de daad. Laatste kledingstukken gingen uit en ze heeft een heerlijk klein poesje die ik eerst mocht likken, vingers konden erbij en ze genoot er zichtbaar van. Ik wou ook haar kontgaatje likken en ze draaide zich gewillig om. Ze heeft een fantastisch lichaam en mooie strakke kont en mooie tattoos over haar rug.

Condoompje erover en toen was ik aan de beurt, de pijpt gruwelijk lekker en diep. En op verzoek ook 69 zodat ik haar ook nog even kon doorlikken. Toen ik aangaf dat ik bijna klaarkwam hield ze zich netjes in tot ik weer even door kon (want ja, mocht maar 1 keer). Toen ze op me ging zitten voelde ik hoe strak haar kutje was en ze heeft goede controle over de spieren daar dus ik was redelijk snel de pineut ondanks mijn poging in te houden spoot ik snel de condoom vol. Ze pompte nog rustig even door om me daarna netjes schoon te maken. Kreeg daarna een fijne massage maar die was niet heel bijzonder.

Daarna gezamelijk de douche in en daar begon de kletspraat, ze kan keuvelen als de beste. Douchen was fijn, ze maakt je grondig schoon en ik haar ook en is niet gehaast. Daarna kon ik nog in alle rust mijn wijntje opdrinken en hebben we het nog over pizza en vanalles gehad. Werd absoluut niet de deur uit gewerkt en vond het een hele leuke meid om mee te kletsen.

Al met al de moeite waard, wellicht toch gaan voor wat extras vooraf, 2x komen en tongzoenen is het toch wel waard omdat ze bloedjegeil is.

Terug
Bovenaan Onderaan