Lucky boy !
Wandelaar
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Deze namiddag wat gewandeld, maar helaas zeer teleurstellend! Uiteindelijk binnen gestapt bij the Princess ( zoals ze zichzelf noemt ): heel jong, mager, 20 jarig en zwartharig Roemeens meisje . Alles verliep heel afstandelijk en cool. Voor 50 € krijg je het klassieke aanbod. Pijpbeurt was matig tot goed. Daarna gestart in messio en overgegaan in Doggy. Het was wel leuk dat ze je ballen streelde tijdens het neuken.
Matig tot goed; zou niet direct terug gaan ( maar indien geen beter aanbod zou ik het ook niet erg vinden ) . Ze was in elk geval heel afstandelijk. Ze antwoordt als je iets vraagt, maar daar stopt het ook. Ze vertelde me dat ze soms tot 30 klanten per dag heeft.... Ze werkt sinds 2 a 3 maand in Gent tijdens de dagshift.
Matig tot goed; zou niet direct terug gaan ( maar indien geen beter aanbod zou ik het ook niet erg vinden ) . Ze was in elk geval heel afstandelijk. Ze antwoordt als je iets vraagt, maar daar stopt het ook. Ze vertelde me dat ze soms tot 30 klanten per dag heeft.... Ze werkt sinds 2 a 3 maand in Gent tijdens de dagshift.