Algemeen The Dirty Sluts

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben al een tijdje heel benieuwd naar een gb. Uiteindelijk terechtgekomen bij de dirty sluts en als ik deze reviews lees kijk er al enorm naar uit!
Omdat het een nieuw gegeven is bij mij, ook even contact opgenomen met de loft zelf en een zeer vriendelijk berichtje terug dat ik mij geen zorgen moet maken, ze begeleiden nieuwelingen en ook de dames zouden een praatje komen maken, als ik me zolang kan bedwingen. Kijk er ook naar uit om gelijkgestemden te ontmoeten en over ervaringen te spreken of gewoon wat te kletsen aan de bar. 09/5 ben ik van de partij!

Ik ben al een tijdje heel benieuwd naar een gb. Uiteindelijk terechtgekomen bij de dirty sluts en als ik deze reviews lees kijk er al enorm naar uit!
Omdat het een nieuw gegeven is bij mij, ook even contact opgenomen met de loft zelf en een zeer vriendelijk berichtje terug dat ik mij geen zorgen moet maken, ze begeleiden nieuwelingen en ook de dames zouden een praatje komen maken, als ik me zolang kan bedwingen. Kijk er ook naar uit om gelijkgestemden te ontmoeten en over ervaringen te spreken of gewoon wat te kletsen aan de bar. 09/5 ben ik van de partij!

Jezelf bedwingen is één zaak, maar de sletten bedwingen is toch nog iets anders 😜

Je mag weerstand bieden als ze na een vriendelijke begroeting meteen een 'diepgaand gesprek' willen aangaan met je pik 🍆✊👄, maar je moet niet 🤘🏻

Het Dirty Sluts feestje van donderdag 03/04 was een goede editie, met tal van geile belevenissen 🔥🔥

Ik heb Maya geneukt terwijl ze iemand aan het pijpen was. Daarna heb ik haar nog eventjes met de vingers verwend in afwachting van een man die aan het sukkelen was om een CD over zijn pik te rollen.

Het was een blij weerzien met Jessy. Deze geile slet liet zich graag als een kip aan het spit nemen in mond en kut of kont. Zij heeft me klaargepijpt 💦💦

Louise werd geneukt terwijl ze twee pikken aan het afrukken was en één aan het pijpen. De neukende man keek plots om zich heen en deed teken om hem te vervangen. Dat moest hij geen twee keer vragen.

Carmen liet zich gebruiken door meerdere mannen. Ik ging er naast zitten en mocht de controle overnemen als dom. Ik spoorde de mannen aan om haar harder te gebruiken met spanking, choking en deepthroating. Ze kwam meerdere keren spuitend klaar en de mannen ook. Geen druppel ging verloren want ze moest de pikken en ballen aflikken uit dankbaarheid voor de donaties. Ze heeft me daarna gepijpt en uitgedaagd om mijn zaad over haar tong te schieten, wat nog gelukt is ook 💦💦

Na een korte pauze aan de bar vond ik Carmen terug in een Czech glory hole met een rij wachtende mannen voor haar opengesperde kut uit de muur 🌮. Ik heb het geslachtsverkeer geregeld tot ik geil genoeg werd om mijn deel van het harde werk te doen. Daarna kwam Jessy erbij en ook haar heb ik nog bijgestaan en gebruikt. 🤘

Het Dirty Sluts feestje van donderdag 03/04 was een goede editie, met tal van geile belevenissen 🔥🔥

Ik heb Maya geneukt terwijl ze iemand aan het pijpen was. Daarna heb ik haar nog eventjes met de vingers verwend in afwachting van een man die aan het sukkelen was om een CD over zijn pik te rollen.

Het was een blij weerzien met Jessy. Deze geile slet liet zich graag als een kip aan het spit nemen in mond en kut of kont. Zij heeft me klaargepijpt 💦💦

Louise werd geneukt terwijl ze twee pikken aan het afrukken was en één aan het pijpen. De neukende man keek plots om zich heen en deed teken om hem te vervangen. Dat moest hij geen twee keer vragen.

Carmen liet zich gebruiken door meerdere mannen. Ik ging er naast zitten en mocht de controle overnemen als dom. Ik spoorde de mannen aan om haar harder te gebruiken met spanking, choking en deepthroating. Ze kwam meerdere keren spuitend klaar en de mannen ook. Geen druppel ging verloren want ze moest de pikken en ballen aflikken uit dankbaarheid voor de donaties. Ze heeft me daarna gepijpt en uitgedaagd om mijn zaad over haar tong te schieten, wat nog gelukt is ook 💦💦

Na een korte pauze aan de bar vond ik Carmen terug in een Czech glory hole met een rij wachtende mannen voor haar opengesperde kut uit de muur 🌮. Ik heb het geslachtsverkeer geregeld tot ik geil genoeg werd om mijn deel van het harde werk te doen. Daarna kwam Jessy erbij en ook haar heb ik nog bijgestaan en gebruikt. 🤘
Ik lees teken doen? Is dat zo'n beetje de ongeschreven regel om af te wisselen? Nog tips? Zodat ik wat voorbereid ben voor leuk feestje?

Nee er is niet echt een vast teken of zo, gaat allemaal heel natuurlijk, niet stressen en niet te diep denken, dan komt het helemaal goed. Gewoon geen hork zijn, da's het belangrijkste.
Thanks!! Het enige waar ik nog wat om stress zijn soa's. Zelf ben ik getest en neuken zal ik daar doen met condoom maar is het ok om te laten pijpen met?

Witte donderdag editie. Vooral zijn naam eer aangedaan wegens de spermadouche op het eind van de namiddag op Eva's mooie borsten.
Ook vermeldenswaard:
  • De heerlijke opwarming door Carmen aan de bar. Gepijpt worden met een lekker drankje in de hand... Hmmm, I love it!
  • Een stevige spuit squirtsap die de ruimte in vloog vanaf de verste matras. Uit welk kutje die straal vertrok heb ik niet helaas niet gezien.
  • De grote clitoris van Rosalie die zich trots vertoont wanneer ze gebeft of geneukt word.
  • De zalige schaamlipjes van Maya... likken, vingeren, neuken, oh boy... zo van genoten.
  • Toen Louise in de sling lag stevig tussen haar lange benen gebeukt en de kettingen eens goed laten rammelen.
Misschien omdat het vakantie was, was het vrij rustig. Ik schat een verhouding van 2,5 op 1. Dat heeft als voordeel dat we de sletjes wat langer konden verwennen als gewoonlijk. De dame van een bezoekend koppel werd door Eva zo lekker verwend dat ze verschillende hoogtepunten achter elkaar beleefde. Een geweldig schouwspel om dat van kortbij te mogen meemaken. Bedankt dames, het was een super geslaagd bezoek aan de Loft in Kruibeke.

Terug
Bovenaan Onderaan