- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://hentaitokyo.com/profile?cc=2542
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vakantie in Japan is mijn laatste week ingegaan en had nog wel wat yen over voor een date met Iori.
Gisteren kon ik kiezen tussen Satomi en Iori, waarvan Iori iets later in de middag beschikbaar zou zijn, toch besloten om voor haar te gaan.
Het wachten werd beloond, beneden aan de trap stond ze op mij te wachten, knappe dame.
Vlotte babbel, samen onder de paraplu naar een love hotel gewandeld, het werd standaard Pasha, om de hoek van thc.
Alle kamers waren bezet, dus even wachten.
Op de kamer liet ze meteen het bad lopen, na een korte babbel ben ik mijn tanden gaan poetsen, Iori volgde snel, want ze at nog wat chocolaatje die ik voor haar had meegenomen, ze had nog niks gegeten, te laat opgestaan.
Ja tot 4 uur 's nachts werken is niet niks.
Lekker samen onder de douche en snel in bad, heerlijk de bubbels aangezet en wat badzout erin.
Elkaar aanraken en omhelzen, lekker opwarmen.
Na het afdrogen op het bed gepoft.
Iori kwam er lekker bij liggen.
Na wat tepels likken en geweldige pijpbeurt van haar kwam de vraag natuurlijk weer terug, wil je het geheime menu?
"Ja" riep ik, oh... weet je wel wat dat is? Zei ze
Tuurlijk, is niet mijn eerste keer
Akkoord met de prijs en de aktie ging weer verder, werd weer heerlijk mondeling verwend, toen was het mijn beurt om haar eens oraal te verwennen, ze kon het duidelijk wel waarderen, met lichte schokjes en kreuntjes.
Nog een korte pijpbeurt om op oorlogssterkte te komen en de fun kon beginnen, eerst cowgirl, reversed cowgirl, tijdje doggy en tot slot missio.
Heerlijk staand in haar mond gekomen.
Heerlijke meid, jammer dat ik haar pas in de laatste week heb gekozen
1000% herhalings vatbaar
Gisteren kon ik kiezen tussen Satomi en Iori, waarvan Iori iets later in de middag beschikbaar zou zijn, toch besloten om voor haar te gaan.
Het wachten werd beloond, beneden aan de trap stond ze op mij te wachten, knappe dame.
Vlotte babbel, samen onder de paraplu naar een love hotel gewandeld, het werd standaard Pasha, om de hoek van thc.
Alle kamers waren bezet, dus even wachten.
Op de kamer liet ze meteen het bad lopen, na een korte babbel ben ik mijn tanden gaan poetsen, Iori volgde snel, want ze at nog wat chocolaatje die ik voor haar had meegenomen, ze had nog niks gegeten, te laat opgestaan.
Ja tot 4 uur 's nachts werken is niet niks.
Lekker samen onder de douche en snel in bad, heerlijk de bubbels aangezet en wat badzout erin.
Elkaar aanraken en omhelzen, lekker opwarmen.
Na het afdrogen op het bed gepoft.
Iori kwam er lekker bij liggen.
Na wat tepels likken en geweldige pijpbeurt van haar kwam de vraag natuurlijk weer terug, wil je het geheime menu?
"Ja" riep ik, oh... weet je wel wat dat is? Zei ze

Tuurlijk, is niet mijn eerste keer

Akkoord met de prijs en de aktie ging weer verder, werd weer heerlijk mondeling verwend, toen was het mijn beurt om haar eens oraal te verwennen, ze kon het duidelijk wel waarderen, met lichte schokjes en kreuntjes.
Nog een korte pijpbeurt om op oorlogssterkte te komen en de fun kon beginnen, eerst cowgirl, reversed cowgirl, tijdje doggy en tot slot missio.
Heerlijk staand in haar mond gekomen.
Heerlijke meid, jammer dat ik haar pas in de laatste week heb gekozen
1000% herhalings vatbaar