Recensie Thalia, Apeldoorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
206
15/07/21
134
47
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Fisting
  3. Plassex
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
13
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1590700-thalia
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar nachten in het oosten van het land en op zoek naar vermaak kwam ik Thalia tegen. Reageert vlot op appjes, wel kort van stof, ws moet ze met vertaalapp naar Spaans omzetten.
Foto's kloppen, vriendelijke ontvangst. Hormonen zijn minimaal in gebruik en dat merk je aan de haargroei....niet fijn tegen behaarde benen, maar stoppels van het scheren is ook niet fijn. Op bed eerst heerlijk liggen zoenen, uitgebreid met tong en heel diep erin, zalig. Afwisselend met kleine kusjes en zuigzoentjes in de nek. Daarna even tikkie in orde gemaakt, met plasseks en fisting natuurlijk niet goedkoop. Wel het geld waard, geen haast of snel klaar maken. Minpuntje is dat ze mij zonder condoom wilde neuken en daar hou ik niet van bij een onbekende ts. Daarom 3 sterren bij intiem, ze neukt wel lekker en met cd is het fijn genieten. Nadat ze mij lekker door geneukt had deed ze een (speciale?) condoom om en ging langzaam met een paar vingers in mijn kontje. Ze bouwde het lekker op en ineens zat haar hand tot aan de pols in mijn komt. Dat was echt geweldig! Ik weet niet wat ze verder deed met haar hand maar het was geweldig. Aan de natte plek op bed te zien heb ik behoorlijk wat vocht verloren, ik dacht het te voelen stromen. Het werd even teveel wat ze opmerkte en haalde haar hand terug. Alles ging helemaal pijnloos.
Ze gaf me opdracht even te douchen en op adem te komen. Terug op bed weer zoenen, wederzijds pijpen, kontje likken. Even daarna neemt ze weer een condoom om haar hand en krijg ik weer de hele hand naar binnen, zo mogelijk nog beter. Ze vroeg of ze het mocht filmen, uiteraard, als ik het filmpje krijg. Achteraf bleek de opname mislukt te zijn en wilde ze nog een derde keer fisten. Wat een geil genot.
En dat filmpje heb ik gekregen, ontzettend geil. Ze gaat het mss nog op kinky zetten.

Ik ben fan!

Locatie is mwah, nette buurt, maar appartement is wat shabby. Zelf is ze oké, hooguit benen scheren (kleinigheid)

Terug
Bovenaan Onderaan