Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenna de invallen van laatst bij de Chinese salons zijn de dames in de Steenstraat enorm op hun hoede begrijp ik. Ook in Nijmegen zijn de dames nu ineens meer op hun hoede. In ieder geval niet handig om salons hier openbaar te melden, er lezen mensen mee die daar minder prettige dingen mee kunnen doenMensen die ervaring hebben met Thaise/Chinese massage met meer in de omgeving van Arnhem?
Goed om te weten! Zijn ze er nog wel?na de invallen van laatst bij de Chinese salons zijn de dames in de Steenstraat enorm op hun hoede begrijp ik. Ook in Nijmegen zijn de dames nu ineens meer op hun hoede. In ieder geval niet handig om salons hier openbaar te melden, er lezen mensen mee die daar minder prettige dingen mee kunnen doen
Ik heb ook interesse rond Arnhem en Nijmegen, kan iemand mij een pm sturen?Ook geïnteresseerd in adresjes rond Arnhem. Hou me aanbevolen voor tips (eventueel per pb)
Kan je me een p.b. sturen?Er is er 1 op de steenstraat waarbij elke dame het wel vraagt en 1 op de steenstraat waarbij de masseuses er weleens mee spelen/teasen maar niks aanbieden verder.
Had je het over Salon Beijing? Indien niet, dan verneem ik het adresje graag in mijn pb.Er is er 1 op de steenstraat waarbij elke dame het wel vraagt
Zelfs wanneer ik persoonlijk benaderd wordt ga ik geen namen of adressen noemen aan newby's.Klopt, ik ga ook niet reageren als iemand alleen roept "ook ik graag in PB"
Wanneer iemand mij in een PB wat uitgebreider schrijft dan reageer ik wel.