Mooi einde weer.
En vingeren en afgetrokken worden telt voor jou niet als sex?
Hulde voor Oil om haar poot stijf te houden met nee zeggen. Zo'n meid wordt voor mij zo alleen maar aantrekkelijker.
Tja, vingeren en aftrekken in een gogo vind ik half/half haha!
Dat Oil niet afkwam was op dat moment anders best frustrerend. Mede omdat ik haar graag even naar mijn hotel wilde komen i.p.v. in een VIP room.
Het zij zo, inmiddels ga ik vrij ok om met teleurstellingen
Blij dat je met een tevreden gevoel op Phuket kan terugkijken.
's Nachts heb je weinig aan mij, daarvoor is mijn levensstijl te saai geworden, maar overdag kan ik je zeker nog wat mooie plaatsen laten zien indien je terugkomt in november.
En natuurlijk "+1 "voor de mooie verhalen.
Nou, ik vond het top dat ik uiteindelijk toch 2 avonden een soort van een wingman aan je had, onderschat dat niet.
Ik ga mijn best doen om in November terug te komen naar Phuket
Beena heeft wel een lekkere kont zo te zien. Heb je daar nog betere foto's van?
Wat een vies mannetje ben je toch eigenlijk

Ik zal eens kijken op haar IG.
Maak jij je nou maar druk om die 23 jarige hi-so dame waar we het de hele dag al over hebben hahaha!
Dag 17, vrijdag 4 april '25
Op tijd wakker, ik heb een taxi geregeld om mij rond 11uur naar het vliegveld te brengen. Dat lukt precies binnen het uur en voor 800 baht. Je kunt het duur vinden, maar het lukt gewoon niet voor een andere prijs.
De vlucht naar BKK met Vietjet Air is prima. Kostte ook nog eens een drol, ik meen 35 euro ofzo. Inclusief de koffer die je bij veel airliners nu separaat bij moet boeken.
Rond 17uur ben ik in Citichic op soi 13. Dit hotel was bij mij zeer populair in 2012 en 2013 en in die tijd met grote regelmaat daar dames mee naar toe genomen. Toen nog vaak uit disco's en clubs (o.a. Insanity en Climaxx). Nu vind ik mezelf te oud voor clubs, maar ook alleen daar heen gaan is niet echt mijn ding meer. Mogelijk als NTMD er weer bij zal zijn pakken we dat weer eens op.
Citichic is helemaal gerenoveerd. En dat trucje is goed gelukt en dat voor een prijs van 1700 per nacht. Niet alleen voor de locatie een aanrader. Heb sowieso al een goede hand van (nieuwe) keuzes van hotels dit keer.
Ik boek in 1
e instantie 2 nachten. Mijn plan is als volgt:
2 dagen/nachten BKK, dan zondag of maandag naar Pattaya voor 5 of 4 nachten en dan vrijdag terug naar BKK voor de laatste 2 dagen/nachten.
Eerst naar Cowboy, waar ik start in Shark. Maar het is niets, weinig meiden, weinig klanten. Dat helpt de sfeer niet. Daarom maar Baccara, hoewel dat niet veel beter is. Zelden heb ik het hier zo rustig gezien hier. Ik was al van plan om Soda weer eens mee te nemen. Min of meer omdat ze wel een zekerheidje is v.w.b. opleveren in de kamer. Ze krijgt dan ook een vroege barfine en rond middernacht ben ik al terug in Citichic met haar. Echter ze heeft er duidelijk niet zo heel veel zin in.
Dat had ik niet verwacht, mijn vorige 2 sessies met haar in Solitaire en Ibis Styles waren zeer 'playfull" en ook zeer grappig met veel fotomomenten. Nu niets van dat alles. Ik heb overduidelijk niet heel goed opgelet op haar gedrag in Baccara lijkt het. Hoe dan ik, ik er mee te dealen.
Uiteindelijk zit ze wel op me en heb ik goed zicht op die giga jetsers, die er echt nog zeer goed bijhangen. Maar het pijpen was zonder interesse, ze had ook zichtbaar moeite met beffen. Eigenlijk niet wat ik wil, Soda ga ik niet meer herhalen. Rond 1 uur zet ik haar (vriendelijk) buiten.
Oh ja, wel weer vreemd: ik mocht, op haar eigen verzoek, klaarkomen in haar mond. Dat is dan weer wel verrassend. Blijft een leuk gezicht.
Later zou ik teruglezen bij de vorige trip dat ik toen ook al in haar mondje mocht komen.
Ik ga direct door naar Nana. Billboard it is. Ik zie sinds lange tijd daar #236 weer eens. Mooie, statige dame, ooit al eens mee gesproken, maar in mijn beleving mijn vorige trip daar niet (meer) gezien. Niet makkelijk om echt contact mee te krijgen, maar ze gaat in op het drinkgebaar dat ik maak, als ze op de carrousel staat. Ze heeft een naam, iets van Pao ofzo. Anyway ik check haar niet enorm grote handmade borsten en dat voelt wel goed. Maar ik mis iets, vooral reactie van haar. Ze iseen beetje een ijskonijn, tenminste zo komt ze over. Ze is overigens 35 jaar jong, ze oogt als 25, met retestrak lijf. Op het visuele dus absoluut geen klachten.
Na een half uur ben ik er klaar mee en laat haar gaan. Ze heeft vrij direct weer een andere drinkklant. De buurman naast mijn tikt me aan en vraagt waarom ik haar laat gaan. "she is dropdead georgeous" zegt hij.
Hij heeft niet ongelijk. Ik leg uit dat ik al geneukt heb en ik haar weinig onderhoudend en overtuigend vond. Dat was een reden waar hij wel wat mee kon.
Mooi verhaal: mijn buurman komt met regelmaat voor 3 of 4 nachten naar BKK vanuit Australië en gaat dan helemaal los. Hij moet daar iets van 9uur voor vliegen. Ik zou dat toch niet doen.
Maar ieder zijn ding.
Als ook servicelady Rung (#115) nog even komt melden dat ze het verrassend vindt dat ik #236 laat gaan, begin ik te twijfelen waarom ik niet heb doorgezet. Volgens Rung is #236 top 5 materiaal in Billboard.
Ook Lucky #201 van 2 trips terug komt nog even bij mij zitten. Ze is meer dan aangeschoten en laat alles toe waarvan ik wil dat ik het mag doen. Dus volle massage van haar mooie borsten en een vingertje even nat maken. Lucky is verder niet zo lucky, ze mag niet mee naar Citichic.
Ik eindig in de Mac, waar ik weer een volstrekt onnodige French Fries XL naar binnen prop. Een taxi brengt me van soi 7 terug naar Soi13. 100 baht, oplichter!
Dag 18, zaterdag 5 april '25
Ik ben al wakker om 8.45 uur, maar kom uiteindelijk mijn bed pas uit rond 13.30uur. Wat is het toch lekker om zonder wekker te kunnen leven. Zou het maar altijd zo kunnen zijn zeg. Realistisch genoeg, om te begrijpen dat het leven zo niet in elkaar zit overigens
Hoewel Soda eigenlijk gisteren niet echt heeft opgeleverd, ben ik daar inmiddels al een aantal jaren niet meer van in de war. De tijd dat ik met een '' waste of money'' gevoel achter bleef of wakker werd is al even geleden. Het is wat het is. En weer door!
Ik stap de BTS in om naar On Nut te gaan. Ik heb daar ooit gewoond en blijf terug komen. Ik ga naar mijn vaste massage adres op soi 77-1. Niet de goedkoopste, wel altijd goed..
Ik stuur Beena (die van X20 gogo in Phuket) een berichtje of we elkaar morgen kunnen zien. Ik ben duidelijk waarvoor, mede omdat we het daar over hebben gehad, maar ze reageert wat kortaf. Dat verrast me want ze was 'allover me' in Patong toen ze in de namiddag alsnog wat geld kwam ophalen. Het kan verkeren! Zo dacht ik een zekere fuck te hebben voor overdag in BKK en zo is deze verdwenen als sneeuw voor de zon. Ook nu geen enkele reden om me hier rot over te voelen. Mogelijk viel ik bij nader inzien toch tegen, mogelijk heeft ze nu ze weer in BKK woont nog even geen geld nodig. (inmiddels nu ik thuis ben weet ik wat de reden is/was, mogelijk kom ik daar nog op terug)
Als ik terug ben in Citichic slaap ik tot ca 23uur. Ik ga eens niet eerst naar Cowboy, Ik draai het om, eerst Nana. Start bij Geisha, waar het bad weer vol is met dames die zich voor 20baht laten betasten waar de klant het maar wil. Het is niet mijn ding. Been there, done that. Ik zie een heerlijke hostess dame daar rondhuppelen maar het lukt me niet om haar aandacht te krijgen. Natuurlijk kan ik haar gewoon aanspreken, maar ik wil eerst die blik en die smile. Die dus niet komt.
Daarna naar On Top. Dit is een nieuwe tent van de eigenaren van Billboard en Butterflies. Ze mikken op wat meer hi-so klanten. Gevolg: iets duurdere drankjes en ze richten zich op 'bottle' klanten. De tent is ook wel erg klein en ik heb er geen vibe mee. 1 drankje van 240baht is de score. Ook krijg ik geen enkele blik van een dame om daar meer van te maken.
Billboard is ook niet OK vannacht, weinig talent.. Al noteer ik wel #308. Ik heb even geen idee hoe ze eruit zag nu ik dit schrijf. Blijkbaar ook later niet meer gezien.
Rond 1uur naar Cowboy. Dat was geen smart keuze. Cowboy is leeg en Baccara doet daar aan mee. Als Baccara leeg is rond deze tijd kunnen we gerust vaststellen dat de andere gogo's het nog veel moeilijker hebben. De staff en wat bekende gezichten jagen nu nog meer op drankjes, uiteraard dus ook bij mij. Maar ik doe er even niet aan mee. Dit keer niet.
Goed = goed, maar slecht = slecht.
En als het slecht is (nagenoeg geen dames on stage) dan kun je niet verwachten dat ik de beurs trek. Met 400baht, dus 2 drankjes, kun je zelfs zeggen dat ik het wel geprobeerd heb. Dat heb ik niet in Rainbow en niet in Crazy house met ieder 1 drankje. Cowboy is doods en het is pas half 2.
Ik besluit terug te lopen naar Soi 13 omdat ik denk nog trek te hebben. Dan doe ik vaak een stopover bij de Mac op 19. Domme keuze, ik heb helemaal geen trek.
Na die onnodige friet en cheese sticks neem ik alsnog een motorbike taxi naar mijn hotel. Ik wil slapen.
Het was niet bepaald een goede dag en nacht. Ook nu: so be it!