Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zelfs in Pattaya?
Ik kan me dat niet voorstellen, of het moeten de vijf sterren hotels zijn.
Wel vreemd voor een stad dat op hoeren draait, dat een hotel dan een joiner fee vraagt.
Zelfs in Pattaya zijn er hotels die zich meer op families richten dan op sekstoeristen. ;)

Die vragen dan een joiner fee om te vermijden dat een papa, die met vrouw en kroost daar verblijft, te verlekkerd zit te kijken naar de single mannen die dagelijks met een andere, jonge deerne paraderen. ;)

Maar indien je voor 2 personen geboekt hebt, je discreet bent en jouw ST/LT dame er niet te hoerig bijloopt, dan zal er zelden een joiner fee aangerekend worden. Ook niet in de 5* hotels.

En zoals @GeileGerard vermeldt; ook in de hotels die leven van de sekstoeristen kan er een joiner fee gevraagd worden, maar dan enkel indien je meerdere dames tegelijk op jouw kamer hebt.
 
is er iemand die nog goede tips heeft voor een profiel tekst op Thai Friendly waar je makkelijker en gerichter reacties krijgt van dames die ook geïnteresseerd zijn in onze hobby?
 
Ik ben net terug van een heerlijke tijd in Thailand: gestart in Bangkok, hotel bij Nana Plaza, wat rustig deze tijd van het jaar, maar nog genoeg te beleven. Ik had een maandje voor mijn bezoek een Thaifriendly betaald profiel aangemaakt en totaal 3 dames ontmoet in mijn hotel: alle 3 top, goede ervaringen, iets jonger dan normaal, ST van 1.200 tot 2.500.

Daarna naar Koh Samui en daar had ik 1 van mijn hoogtepunten te pakken een massageshop eigenaresse (ook via TF) welke voorstelde om te starten met 4 handen massage en daarna alles erop en eraan, de dames hadden er echt zin in en ik had een kamagra genomen en die kwam goed van pas :), groot feest voor 3.000. Volgende dag een bardame in Chaweng, iets ouder en zeer gedreven om te pleasen, (BF 500 en 1.500).

Daarna terug naar Bangkok en met de bus naar Pattaya, hotel in de buurt van WalkingStreet, rustig en schoon, de contacten van TF waren wisselend, zeer enthousiast via Line en dan niet komen naar de afspraak. Het hoogte punt van mijn trip was een donkere volle dame uit de USA (ook via TF) gecombineerd met een Thaise, heerlijke appartement, schoon, rustig en wat een feest icm Kamagra, ST 4.000, echt alles was mogelijk. Nog een aantal leuke barretjes bezocht in de omgeving van Soi Buakhao met wisselend resultaat, 1 dame viel in slaap in de taxi (te dronken) en 1 dame was ineens verdwenen, volgende dag wel contact gehad, ze was te moe om 3 uur... wilde weer afspreken, overgeslagen.

Alles bij elkaar: het was weer de moeite waard
 
Ik ga de 29e voor het eerst naar Thailand, met een vriend samen, dus gezelschap heb ik niet echt nodig. We hebben wel de hele reis een aparte hotelkamer, dus in de avonduren zou ik wel wat gezelschap willen. Zouden jullie het aanraden om nu al op thaifriendy te gaan zoeken of pas als ik daar ben? We gaan naar Bangkok, Chaing mai, Puhket en Koi Samui (totaal 3 weken).
 
Ik ga de 29e voor het eerst naar Thailand, met een vriend samen, dus gezelschap heb ik niet echt nodig. We hebben wel de hele reis een aparte hotelkamer, dus in de avonduren zou ik wel wat gezelschap willen. Zouden jullie het aanraden om nu al op thaifriendy te gaan zoeken of pas als ik daar ben? We gaan naar Bangkok, Chaing mai, Puhket en Koi Samui (totaal 3 weken).
Ik heb 1 maand voor mijn vakantie een betaald TF profiel aangemaakt, werkte als een tierelier, even de App Line op je telefoon zetten en in TF je profiel vermelden, makkelijk als je 06/WhatsApp niet wilt delen, mijn ervaring: wees duidelijk wat je wilt, bv. ST only of iets dergelijks, profielen aanklikken en berichtje sturen: Hi, are you freelance? Can we meet for ST when I am in ... of iets dergelijks. Kijk goed naar de foto's en tekst en dan weet jij meestal al vrij snel of de dame beschikbaar is voor ST :)
 
Dan wordt de vraag hoe je de juiste dames eruit pikt in de chat. Meteen maar vragen naar de prijs voor ST of LT? Ik krijg reacties genoeg maar probeer er toch snel de freelancers uit te pikken. Als iemand goede tips heeft lees ik ze graag.
Wat ik zou doen is niet direct de prijs voor sex vragen, maar vragen waar de dame op zoek naar is op Thai Friendly. De meeste dames zijn dan direct eerlijk. Dezelfde vraag heb ik andersom ook van veel dames gekregen, dus het werkt ook voor veel dames om zo heel snel de juiste kerels eruit te filteren.
Het resultaat is wellicht hetzelfde, maar het komt wel beleefder over en je hoeft ook geen aannames te doen die mogelijk helemaal niet kloppen en irritatie kunnen opwekken.
 
Ik heb 1 maand voor mijn vakantie een betaald TF profiel aangemaakt, werkte als een tierelier, even de App Line op je telefoon zetten en in TF je profiel vermelden, makkelijk als je 06/WhatsApp niet wilt delen, mijn ervaring: wees duidelijk wat je wilt, bv. ST only of iets dergelijks, profielen aanklikken en berichtje sturen: Hi, are you freelance? Can we meet for ST when I am in ... of iets dergelijks. Kijk goed naar de foto's en tekst en dan weet jij meestal al vrij snel of de dame beschikbaar is voor ST :)

Thanks. Klopt het dat er heel weinig profielen zijn of moet ik eerst een betaalde account aanmaken? Ik zocht bijvoorbeeld in Puhket tot 27 jaar en er komen maar 13 profielen naar boven. Lijkt mij wel erg weinig, of doe ik iets verkeerds?
 
Ik ga de 29e voor het eerst naar Thailand, met een vriend samen, dus gezelschap heb ik niet echt nodig. We hebben wel de hele reis een aparte hotelkamer, dus in de avonduren zou ik wel wat gezelschap willen. Zouden jullie het aanraden om nu al op thaifriendy te gaan zoeken of pas als ik daar ben? We gaan naar Bangkok, Chaing mai, Puhket en Koi Samui (totaal 3 weken).
Als je met 2 gaat en graag een pintje gaat drinken of beter nog graag het nachtleven verkent dan moet je op deze bestemmingen geen TF gebruiken ,al deze bestemmingen hebben barren en een goed nachtleven 😉TF is goed voor wat gezelschap/GFE als je alleen bent maar zoals je vermeldt je gaat met 2 ,ook op TF moet je verdergaan op foto's en hier kan je wel wat tegenvallers hebben als je ze echt ontmoet terwijl als je uitgaat weet je wat je hebt .
 
Ik heb nooit een betaald abonnement op ThaiFriendly genomen. Zelfs de gratis versie geeft je genoeg kansen.

Maar als het je niet te doen is een Thaise vriendin voor meer dan een paar nachten op te pikken, vind ik Tinder veel handiger. Thai Friendly is meer voor een "echte" relatie.

En wanneer je in Bangkok, Phuket, Chiang Mai, of zelfs Koh Samui bent, zijn er genoeg bars en agogo-clubs waar je zo een DVP oppikt.
 
Ik snap niet waarom iedereen zoveel voorbereid. Je kan ze letterlijk overal oppikken daar. Je kunt niet een straat of bar inlopen of je wordt al aangesproken door tig dames. Ga lekker gewoon wandelen en kies uit wat je wil.
En daarom heb ik liever vooraf contact om rustig mijn keuzes te maken ipv op straat waar je aan allle kanten naar binnen wordt getrokken, zo heeft iedereen een voorkeur..
 
Ik ga de 29e voor het eerst naar Thailand, met een vriend samen, dus gezelschap heb ik niet echt nodig. We hebben wel de hele reis een aparte hotelkamer, dus in de avonduren zou ik wel wat gezelschap willen. Zouden jullie het aanraden om nu al op thaifriendy te gaan zoeken of pas als ik daar ben? We gaan naar Bangkok, Chaing mai, Puhket en Koi Samui (totaal 3 weken).
Als je er een beetje goed uitziet en niet te dik en oud, een mooie freelancer uit de clubs mee nemen. Tinder en TF nooit gebruik van gemaakt er loopt genoeg rond en zie je ze in real live.
 
Thanks voor jullie reacties! Zeer behulpzaam. Nog wat vraagjes, wat zijn een beetje gangbare prijzen mocht ik in deze situaties komen? Wat zijn een beetje normale prijzen anno 2024 voor ST en LT. Wil daar wel een beetje op voorbereid zijn.
Also ik had het met een ander forum lid er al over, maar nemen jullie je kamagra mee of kopen jullie het daar? Ik heb hier nog 2 pakjes liggen, dus zit er na te denken om die mee te nemen (neem wel vaker mee op reis), maar heb ze nog nooit meegebracht naar zo'n ver land. Al weet ik wel dat het daar gewoon verkocht wordt. Merci voor de antwoorden alvast.
 
Thanks voor jullie reacties! Zeer behulpzaam. Nog wat vraagjes, wat zijn een beetje gangbare prijzen mocht ik in deze situaties komen? Wat zijn een beetje normale prijzen anno 2024 voor ST en LT. Wil daar wel een beetje op voorbereid zijn.
Also ik had het met een ander forum lid er al over, maar nemen jullie je kamagra mee of kopen jullie het daar? Ik heb hier nog 2 pakjes liggen, dus zit er na te denken om die mee te nemen (neem wel vaker mee op reis), maar heb ze nog nooit meegebracht naar zo'n ver land. Al weet ik wel dat het daar gewoon verkocht wordt. Merci voor de antwoorden alvast.
Prijspeil Februari 2024
ao nang:
500 baht barfine, 2000 ST, 3000 LT
Soi Cowboy (Bangkok):
800 bf, 3000 ST, 6000 LT

mbt Kamagra, Ik neem zelf mee omdat ik het hier via de arts "krijg", maar begrijp dat het daar in de apotheek ook van prima kwaliteit te krijgen is.
 
hmm okay. Strange. Zijn thaise poesjes anders dan oost-europese blijkbaar (meeste dames van plezier hier).
Het hangt ervan af hoe professioneel/ervaren ze zijn.

Een dame die reeds enige tijd in een go-go werkt of populair B2B-/massagesalon werkt en dagelijks intiem is met meerdere klanten, zal meestal glijmiddel gebruiken. Een deel van hen is slim genoeg om dit aan te brengen terwijl ze "zich even opfrissen in de badkamer" zodat het niet opvalt.

Een dame die dit als bijverdienste doet, of een "oudere" dame uit een beerbar die eerder een GFE geeft, zal dit minder vaak gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan