Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je enig idee hoe groot Thailand is?
Het is een land dat tig keer zo groot is als ons land en een heel ander klimaat heeft.
Wees specifieker qua regio... (Isan, Noorden, Centraal, Zuiden, Pattaya, Phuket, Hua Hin?)
Regen 80% is niet vergelijkbaar met hier. Bij ons duurt regen vaak lang en zeikt het door, in Azië veel hoosbuien die zo weer over zijn.
Zie het verslag van de trip @GeileGerard naar Pattayahoi
ik wil graag naar bangkok/pattaya en wellicht phuket. kun je me hier meer over vertellen hoe het nu daar is?
Ik zie hier wel spotgoedkope prijzen. Jammer genoeg beslis ik altijd last minute wanneer ik ongeveer kan vertrekken en tis meestal ook in july of augustus, dus ik betaal altijd wel premium jammer genoeg.Ticket
Een hoe is de layover in Doha (ofzo). Meestal trekt dat, als je met een Gulfcarrier vliegt, goed je portemonnee leeg.Als je een beetje flexibel bent met als mij dan kun je wel mooie deals scoren.Bekijk bijlage 117063
Een hoe is de layover in Doha (ofzo). Meestal trekt dat, als je met een Gulfcarrier vliegt, goed je portemonnee leeg.
Voor 5000 kun je ook een thaise in nederland 50 x neuken. zonder vakantie dat wel...@ome aad dat komt omdat Thailand nog te betalen is!
2x per jaar 2 weken thailand kost je 5.000 euro
Die Latinas kan je daarvoor 20x neuken en in Thailand heb je dan minstens meer dan 50x sex... INCLUSIEF vakantie
Dus ja.. 1st world problem is dan "goh hoe zou het weer zijn?"
same same but different zoals ze in Thailand zeggen.Voor 5000 kun je ook een thaise in nederland 50 x neuken. zonder vakantie dat wel...
Als je je vlucht en hotelkosten niet meetelt wel. Gelukkig wordt ik 365 dagen per jaar smorgens wakker naast zo,n Isaan dame en staat mijn ontbijt al voor de voetmassage klaar.Bovendien kan je in Thailand voor € 5000, 00 wel veel vaker neuken dan 50 keer. Minimaal wel honderd keer.
Voor 5000 kun je ook een thaise in nederland 50 x neuken. zonder vakantie dat wel...
Is dat zo, of zou het de tand des tijds zijn? Uitzakken en uitdijen. Ik heb toch redelijk wat foto's gezien van Thaise masseuses die hier wonen en werken en als ze hun jeugdfoto's tonen, heb ik zin in een tweede rondeBlijkbaar blijven de mooiste Thaise dames, toch het liefst in Thailand.
5000 waterbuffels?Voor 5000 kun je ook een thaise in nederland 50 x neuken. zonder vakantie dat wel...
Een van mijn Thaise scharrels had het altijd over Buffalo people, duurde even voordat ik door had dat ze mensen van het platteland bedoelde.5000 waterbuffels?
Maar ik snap het niet, waarom is thailand veel aantrekkelijker(op dit forum) als bijvoorbeeld Colombia?
het grootste verschil merk ik zelf dat Colombia gewoon gevaarlijker is.
Thai zijn op zijn minst pro-efficiënt in Engels, Colombiaanse zijn dat niet. Dat dus.Maar ik snap het niet, waarom is thailand veel aantrekkelijker(op dit forum) als bijvoorbeeld Colombia?
Maar ik snap het niet, waarom is thailand veel aantrekkelijker(op dit forum) als bijvoorbeeld Colombia?
Prijzen zijn als ik op forums lees hetzelfde, het grootste verschil merk ik zelf dat Colombia gewoon gevaarlijker is. Maar met een beetje streetsmart skills red je je vast wel.
Maar je krijgt daar wel wat voor terug, Colombiaanse vrouwen hebben meer rondingen en zijn vaak wel beter (minder stijf) in bed dan de thaise.
Maar toch merk ik dat de populariteit echt aanwezig is richting Thailand...
Ik heb met een maat het Whisper hotel geboekt in Soi 15, op 150m van Soi Buakhao. Nieuw hotel, ruime kamer (42m2), zwembad op dak en goede reviews. Dat is voor eind Oktober.Iemand nog aanraders ? Omdat ik wat extra heb betaald voor het vlucht, wil ik wat besparen op hotels haha. 20 euro voor een betruwbare goede hotel niet ver van de actie vind ik wel een topdeal.