Binnenkort moet je ook een apenpokken verklaring invullen.
"Are you going to Soi 6/1" YES/NO
5555555555
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBinnenkort moet je ook een apenpokken verklaring invullen.
In nana sukhumvit soi 4 is een dvp aangetroffen met bultjes gekregen van een buitenlander. Ze hebben weer wat....."Are you going to Soi 6/1" YES/NO
5555555555
Naar oeroud Thais gebruik, komt soortgelijk onheil, altijd van een farang.In nana sukhumvit soi 4 is een dvp aangetroffen met bultjes gekregen van een buitenlander. Ze hebben weer wat.....
Ja en dan gaat zo'n verklaring natuurlijk helpen....Naar oeroud Thais gebruik, komt soortgelijk onheil, altijd van een farang.
wat maakt Chiang Mai zo bijzonder met Songhkran dan?Beste Songkran is voor mij Chiang Mai
@GBlover elke Soi een ander schatje
Die zullen daar wel wat gewend zijn** en boeken jullie hier een hotel / apartement voor, of neem je haar dan mee naar je eigen kamer (in geval van ST of LT)? Lijkt me dat die receptionisten helemaal in een deuk liggen, als je elke dag 1-2 verschillende mee naar je kamer neemt?
Ik heb nooit een vaste vriendin in Thailand. Ben wel een soort van butterfly, maar wanneer ik een leuke dame vind met een goede klik dan spendeer ik meestal wel wat dagen met haar. Zo heb ik 2 maanden terug een dame uit Soi 6 voor 3 dagen (2 nachten) meegenomen naar Koh Samet. Ik had haar eerder in de vakantie al een keer LT gehad, en omdat het goed klikte tussen ons en de seks echt geweldig was, besloten om haar mee te vragen. Na terugkomst uit Samet ook eerlijk tegen haar gezegd dat ik nog een paar dagen wilde feesten. Om vervolgens haar de laatste 2 dagen weer bij me te hebben voordat ik weer vertrok naar NL. Uiteindelijk in 3 weken 16 verschillende dames gehad. Dames uit Soi 6, Soi Buakhao, Walking Street Gogo's, Freelancers, Thaifriendly... In Pattaya elke dag 1 ST en 1 LT. In Bangkok en Phuket wat rustiger aan gedaan.Wat doen jullie doorgaans met dames, hebben jullie een vaste "vriendin" voor de periode dat je in Thailand zit? Of doen jullie dat anders, bv via online dating, zo nu en dan afwisseling tussen st & Lt op verschillende dagen / plaatsen? of iets anders? ben zeer benieuwd.. ik dacht eraan om in elke plaats waar ik verblijf te kiezen voor ST of LT, maar een vast reisgezelschap voor langere periode kan ook interessant en leuk zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
** en boeken jullie hier een hotel / apartement voor, of neem je haar dan mee naar je eigen kamer (in geval van ST of LT)? Lijkt me dat die receptionisten helemaal in een deuk liggen, als je elke dag 1-2 verschillende mee naar je kamer neemt?
Voor iemand die zegt dat hij al vaak in Thailand is geweest vind ik dit een rare opmerking. De receptionisten kijken echt niet op wie je mee neemt naar je kamer, ze zijn wel wat gewend.Wat doen jullie doorgaans met dames, hebben jullie een vaste "vriendin" voor de periode dat je in Thailand zit? Of doen jullie dat anders, bv via online dating, zo nu en dan afwisseling tussen st & Lt op verschillende dagen / plaatsen? of iets anders? ben zeer benieuwd.. ik dacht eraan om in elke plaats waar ik verblijf te kiezen voor ST of LT, maar een vast reisgezelschap voor langere periode kan ook interessant en leuk zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
** en boeken jullie hier een hotel / apartement voor, of neem je haar dan mee naar je eigen kamer (in geval van ST of LT)? Lijkt me dat die receptionisten helemaal in een deuk liggen, als je elke dag 1-2 verschillende mee naar je kamer neemt?
B2B iig, zeker in de soapies. Mijn persoonlijke ervaring is, dat dat meestal als vanzelf gaat.Mag ik wat vragen, jongens? Body-to-body en nuru, is dat ook goed te verkrijgen in Thailand?
Ja hoor jongen, met name in Bangkok, Chiang Mai en Phuket zijn er salons die dat aanbieden.Body-to-body en nuru, is dat ook goed te verkrijgen in Thailand?
idd vaak genoeg in Thailand geweest, alleen nog nooit een dergelijke vakantie gehad in Thailand. =)Voor iemand die zegt dat hij al vaak in Thailand is geweest vind ik dit een rare opmerking. De receptionisten kijken echt niet op wie je mee neemt naar je kamer, ze zijn wel wat gewend.
het komt op mij een beetje raar over, het zou een van de eerste dingen moeten zijn die opvallen, zowel in Bangkok als mede in alle toeristen plaatsen.idd vaak genoeg in Thailand geweest, alleen nog nooit een dergelijke vakantie gehad in Thailand. =)
Zijn hier forumleden die ervaring hebben met het vieren van Songkran in Thailand?
Als fervent bezoeker van Thailand ga ik vrijwel elk jaar richting Thailand, komend jaar als het goed is meermaals, waaronder de periode gedurende Songkran. Ik vroeg me af waar in Thailand je Songkran nou het beste kunt vieren? Alle tips voor Songkran zijn meer dan welkom.
Ook ben ik zeer benieuwd of er mensen zijn die tips hebben voor een onvergetelijke New Years Eve op 31-12 dit jaar, ik zit dan in Bangkok en wil 2023 dan eens goed inluiden. Alle tips zijn meer dan welkom!
Heb afgelopen Juni nog een geweldige nuru ervaring gehad in Bangkok, bij Doki Doki massage. Het was niet heel goedkoop maar wel helemaal waard. Nuru betaal je nu eenmaal ook wat extra voor in vergelijking met een standaard olie massage.Mag ik wat vragen, jongens? Body-to-body en nuru, is dat ook goed te verkrijgen in Thailand?
Is geen visum maar visum vrije toegang (tijdelijk) 45 dagen. Bij immigratie te verlengen met 30 dagen of met borderrun met 45 dagen.Ik had begrepen dat je er nu zonder visa 45 dagen mag zijn om het toerisme weer terug te krijgen want dat is nog niet best.