Sjors Loper
Meubelstuk
De plaatjes die ze er op Google bij gezet hebben spreken voor zich.
De zaak is vrij nieuw en alles ziet er netjes uit. Douche en toilet op de kamer of in ensuite.
In het verleden aantal maal bezocht. De kwaliteit van massages varieert van OK tot beroerd. Een handmatig HP zit bij de prijs in maar voor aanraken (soms) en andere extra's moet je betalen bovenop de toch al forse entreeprijs die na de vorige lockdown flink verhoogd is.
Ik ga voor dat geld liever naar een andere DVP die mij voor minder geld meer plezier bezorgd, er zelf ook lol aan beleeft, en die me ook prima kan masseren. Fiona bijvoorbeeld.
Home mo
Welkom bij Thai Wellness Centre in Apeldoorn, Kim is uw gastvrouw. Hier kunt u zich heerlijk laten verwennen met een ontspannende Thaise massage, een nek/schouder-massage, voetmassage of gezichtsmassage. Eventueel in combinatie met sauna of jacuzzi-faciliteit.
www.thaiwellnesscentre.nl
In het verleden aantal maal bezocht. De kwaliteit van massages varieert van OK tot beroerd. Een handmatig HP zit bij de prijs in maar voor aanraken (soms) en andere extra's moet je betalen bovenop de toch al forse entreeprijs die na de vorige lockdown flink verhoogd is.
Ik ga voor dat geld liever naar een andere DVP die mij voor minder geld meer plezier bezorgd, er zelf ook lol aan beleeft, en die me ook prima kan masseren. Fiona bijvoorbeeld.