Algemeen Thai Sky massage, Oostende 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo al iemand bij Natcha geweest
Weet niet of ze extra doet
Is nieuw denk ik
Ben van plan om mss vandaag eens lang te gaan
Als het verkeer wat mee zit in oostende 😀

Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren bij hen langs geweest. Massage gekregen van Chanel, knappe jonge dame. Vroeg naar prostaatmassageaar ze hoorde het donderen in Keulen, wist echt niet wat ik bedoelde. Eerst kunnen douchen, daarna begon massage van de rug en benen niets van teasen. De massage zelf was wel goed, ook niks van body 2 body. Dan maar omdraaien en begon de massage van de voorzijde ook daar niks van teasen en geen body 2 body. Ze begon er wat mee te spelen wat wel zijn effect had, aftrekken in het algemeen wel goed maar geen waw. Zelf was ze wat ziekjes geen idee of het daar mee heeft te maken. Daarna terug een douche met koud water. Momenteel geen idee of ik nog terug zal gaan mss met andere dame, maar zie op de site dat het aanbod al terug anders is.

Gisteren bij hen langs geweest. Massage gekregen van Chanel, knappe jonge dame. Vroeg naar prostaatmassageaar ze hoorde het donderen in Keulen, wist echt niet wat ik bedoelde. Eerst kunnen douchen, daarna begon massage van de rug en benen niets van teasen. De massage zelf was wel goed, ook niks van body 2 body. Dan maar omdraaien en begon de massage van de voorzijde ook daar niks van teasen en geen body 2 body. Ze begon er wat mee te spelen wat wel zijn effect had, aftrekken in het algemeen wel goed maar geen waw. Zelf was ze wat ziekjes geen idee of het daar mee heeft te maken. Daarna terug een douche met koud water. Momenteel geen idee of ik nog terug zal gaan mss met andere dame, maar zie op de site dat het aanbod al terug anders is.
Armoe troef dus...

Ben afgelopen week ook eens langsgeweest bij Thai sky. Afspraak met Chanel, zeer jong verlegen meisje met prachtig lichaam. Is duidelijk nog nieuw in de business. Massage was wel ok maar kwam vooral voor erotisch hoogtepunt. Eerst dacht ik dat extra's niet mogelijk waren omdat ze zo timide lijkt maar toch moest ni echt lang aandringen...pijpen was met condoom wel...variatie was goed maar niet top... vervolgens 69...had ze al liever en begon al enthousiaster te worden...dan on top geneukt in 3 standjes. Strak kutje nog wel..als hoogtepunt klaargekomen over die lekkere tietten...is nog onervaren en focus teveel op Massage... terwijl goede body to body en happy end belangrijk zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan