Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEuh, ik had het helemaal niet over jouw gezicht hoor ;-) LOLLol dat vind jij misschien! Heb nog nooit een slechte ervaring had de fotos waren met make up meeste mensen willen mij zonder make up zien omdat puur natuur veel beter uitzie !
Een tijdje geleden ben ik bij deze dame geweest. Ik merk nu dat ik toen geen review geschreven heb. Ik vond alvast de dame leuk en zeer correct. In tegenstelling tot wat Peter9000 schrijft, zijn volgens mij haar foto's niet verouderd. Je kan trouwens een hele foto- en videogallerij vinden op Instagram onder https://www.instagram.com/thaidesert_/Ik had er vandaag mee afgesproken maar ik heb spijtig genoeg moeten afbellen door een situatie op het werk maar aan de hand van ons gesprek lijkt het mij wel een zeer leuke correcte dame, over haar diensten volgt nog een review wanneer ik er eens geraak!
Wat maakt dat nu uit?Ik heb zo een vermoeden dat zij hier getrouwd is. Weet iemand hier meer over ?
Dat kan mij geen barst schelen, zolang haar service maar goed is.Ik heb zo een vermoeden dat zij hier getrouwd is. Weet iemand hier meer over ?
DankuDat kan mij geen barst schelen, zolang haar service maar goed is.