Voormalig lid 15306
Meubelstuk
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gastvrouw Ellen (sommigen vinden haar stug, tegen mij is ze altijd erg aardig) zei bij mijn binnenkomst dat er slechts twee dames waren, "de anderen zijn weggegaan".
Ik denk dat ze bedoelde dat ze op huis aan zijn gegaan aangezien met het rotweer deze week niet druk zal zijn geweest.
In de huiskamer zat Tessa een beetje in de hoek, een leuk uitziende kleine dame met mooie boezem en flinke kont en ze ging mij voor naar een van de kamers beneden.
Gezellig, vrolijk, in voor alles en nog een beetje meer.
Mooi lijfje, erg goed verzorgd, fraaie bloemen-tatoeages, mooie jongemeisjesborsten zonder siliconen.
Ik betaalde een uur, gaf haar persoonlijk wat meer en we hebben zeker drie kwartier van alles gedaan en geprobeerd (ze had speeltjes in haar tas waar ik wel benieuwd naar was).
En vooral heel veel geknuffeld en gezoend.
Uiterst tevreden weer op huis aan gegaan.
Ik denk dat ze bedoelde dat ze op huis aan zijn gegaan aangezien met het rotweer deze week niet druk zal zijn geweest.
In de huiskamer zat Tessa een beetje in de hoek, een leuk uitziende kleine dame met mooie boezem en flinke kont en ze ging mij voor naar een van de kamers beneden.
Gezellig, vrolijk, in voor alles en nog een beetje meer.
Mooi lijfje, erg goed verzorgd, fraaie bloemen-tatoeages, mooie jongemeisjesborsten zonder siliconen.
Ik betaalde een uur, gaf haar persoonlijk wat meer en we hebben zeker drie kwartier van alles gedaan en geprobeerd (ze had speeltjes in haar tas waar ik wel benieuwd naar was).
En vooral heel veel geknuffeld en gezoend.
Uiterst tevreden weer op huis aan gegaan.