- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/duiven/577172-tessa
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vond het nu weleens tijd worden voor een Coco review.Ondanks dat er al heel lang geen site en Twitter updates zijn geplaatst loont het volgens mij toch de moeite om al dan niet met(regel vanaf 45 minuten reserveren) of zonder afspraak langs te wippen.
Bij de Coco"s hangt een ongedwongen en aangename sfeer en je kunt er ondanks zicht van een kantoorcomplex behoorlijk anoniem en gratis parkeren.
Na die wel heel vervelende lockdown besloten om met de dame in kwestie ook na die periode de wel heel aangename verpozing te vervolgen.
Tot dusver nog geen spijt van gehad.
Tessa stelt Pimpeloentje altijd eerst op z"n gemak onder genot van versnapering en geanimeerd gesprekje waarna het feestje dan ook echt gaat beginnen.
Alle trossen gaan los en ik ervaar een prima wisselwerking tijdens de intieme setting.
Het kleine uurtje is dan ook al snel vervlogen waarna mijn volgende date al vaak weer wordt geboekt.
Moe maar voldaan ben ik weer weg gegaan.
Voor de echte liefhebbers wordt deze dame met klem aanbevolen.
Aanraderrr...
Bij de Coco"s hangt een ongedwongen en aangename sfeer en je kunt er ondanks zicht van een kantoorcomplex behoorlijk anoniem en gratis parkeren.
Na die wel heel vervelende lockdown besloten om met de dame in kwestie ook na die periode de wel heel aangename verpozing te vervolgen.
Tot dusver nog geen spijt van gehad.
Tessa stelt Pimpeloentje altijd eerst op z"n gemak onder genot van versnapering en geanimeerd gesprekje waarna het feestje dan ook echt gaat beginnen.
Alle trossen gaan los en ik ervaar een prima wisselwerking tijdens de intieme setting.
Het kleine uurtje is dan ook al snel vervlogen waarna mijn volgende date al vaak weer wordt geboekt.
Moe maar voldaan ben ik weer weg gegaan.
Voor de echte liefhebbers wordt deze dame met klem aanbevolen.
Aanraderrr...
Laatst bewerkt: