WHEM Tessa, Amsterdam, kinky

• Onderwerp starter Voormalig lid 2278
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb het vermoeden dat dit een (voor mij) nieuwe GK dame is, mede ook omdat Lola ook weer aanwezig is en de advertenties op dezelfde pagina stonden.

Ze is geen GK dame.

Verder zeker wel een leuk type, maar ik twijfel even of de dame van de foto's die ik kreeg dezelfde is als die van de profiel pics.
Het zit er qua look wel in de buurt iig.

graag gedaan ;)

Ben je er langs geweest @Happyheb ?

Of ga je uit van foto-materiaal? Ik twijfelde ook even toen ik profiel-foto's en de mij gestuurde selfies vergeleek, maar inmiddels dacht ik toch dat het wel dezelfde dame was, alleen minder glossy dan de profiel-foto's en inmiddels met een andere haar-kleur.

Gezicht en lach leken me hetzelfde.

Tattoo's worden bij die shoots vaak weg-geretoucheerd, dus daar kun je niet helemaal vanuit gaan. Dat werkt eerder andersom: Als de dame op de foto's een herkenbare tattoo heeft en in het echt niet, weet je wel zeker dat het haar niet is.

Maar als je er er langs geweest bent kun je die inschatting denk ik het beste maken.

En jij denkt dus dat ze er iets anders uit ziet, maar dat het haar wel is @tkwsnh ?

Ben je er langs geweest @Happyheb ?

Of ga je uit van foto-materiaal? Ik twijfelde ook even toen ik profiel-foto's en de mij gestuurde selfies vergeleek, maar inmiddels dacht ik toch dat het wel dezelfde dame was, alleen minder glossy dan de profiel-foto's en inmiddels met een andere haar-kleur.

Gezicht en lach leken me hetzelfde.

Tattoo's worden bij die shoots vaak weg-geretoucheerd, dus daar kun je niet helemaal vanuit gaan. Dat werkt eerder andersom: Als de dame op de foto's een herkenbare tattoo heeft en in het echt niet, weet je wel zeker dat het haar niet is.

Maar als je er er langs geweest bent kun je die inschatting denk ik het beste maken.

En jij denkt dus dat ze er iets anders uit ziet, maar dat het haar wel is @tkwsnh ?
@knightrider Ja ok. Wellicht is het dan weggeretoucheerd. Ik ben er geweest idd, en ja, ze lijkt ergens wel op de foto, dus het zou dan kunnen idd. Als het dezelfde is, zou ik zeggen, gelukkig heeft ze de foto's nog. Maar misschien ben ik wel degene die naar de brillenboer moet of ben ik gewoon slecht in gezichten :). Leuk, aardig lief en geen lelijk mens, maar persoonlijk vind ik het nou niet de knapperd op de foto's. Meer kan ik er ook niet van maken.

@Happyheb jouw ervaring is jouw ervaring natuurlijk en in die zin telt ie even goed als die van mij. Blijkbaar zal een derde persoon nodig zijn om uitsluitsel te kunnen geven.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan