Recensie Tess, Maasland 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

scrubbery

Newbie
12
07/12/22
7
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-sex-met-tess_6961127
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er is een lang topic aanwezig in de WHEM, maar niemand die een review heeft geschreven. Dan zal ik maar het spits afbijten.

Ik ben een tijd geleden bij Tess langsgegaan, toch maar de gok gewaagd. Helemaal gezien het schappelijke prijsje wilde ik dit wel proberen. Ik ben zelf positief verrast, wist niet precies wat ik kon verwachten gezien het gemor in het andere topic maar ik had zeker wel een leuke tijd. Ik heb gekozen om alles wel met condoom te doen, hoewel ze dus blijkbaar ook zonder doet.
Het is een aardige vrouw, gewoon nederlands. Ze is wel aardig om te zien, heeft een soort "buurvrouw next door" gehalte in mijn optiek. Ze is wat aan de mollige kant maar dat vind ik wel lekker. Heerlijke borsten ook. Tijdens de seks nam ze initiatief, wat ik wel fijn vind. Het enige minpuntje is dat pijpen niet goed was. Ze deed goed met haar handen mee maar er was net iets te veel tand (mogelijk was ik iets te groot?). Uiteindelijk was het over het algemeen gewoon goed maar persoonlijk ben ik niet al te moeilijk; ik wil gewoon neuken en ik hoef niet te veel poes pas eromheen, waar Tess ideaal voor was. Herhalingsgevaar is aanwezig.

Terug
Bovenaan Onderaan