Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet zo recent maar wel eens geweest. Voor zover ik me kan herinneren, doodlopende straat en de buren die op dat moment buiten lopen, weten direct voor wat je komt. Van zodra de deur openging was mijn goesting over. Ieder zijn smaak natuurlijk maar zeker niet de mijne.Iemand recent nog geweest bij haar. https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-ontvangst-bij-mij-thuis-in-de-omg-kortrijk.html
Kan ik alleen maar bevestigen.Niet zo recent maar wel eens geweest. Voor zover ik me kan herinneren, doodlopende straat en de buren die op dat moment buiten lopen, weten direct voor wat je komt. Van zodra de deur openging was mijn goesting over. Ieder zijn smaak natuurlijk maar zeker niet de mijne.
Qua figuur zijn foto's zeker nog ok.Ik wandel nu toch al 20 jaar en Tess adverteert al héél lang met dezelfde drie foto's. Wat dus nooit een goed teken kan zijn en veronderstel dat deze dus totaal niet meer representatief zijn.
Of viel haar gezicht zo tegen?