Voormalig lid 14373
Vaste klant
Jammer dat het toch niet helemaal aan je verwachtingen voldeed, maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Ik herken wel wat je schrijft hoor, als regelmatige klant van deze twee. Natuurlijk is er veel theater bij deze dames. Dat is eigen aan dvp's. Ik geloof niet dat dvp's echt klaarkomen. Voor ons is het een stukje geile ontspanning, voor hun is het gewoon werk, routine. Het verschil tussen een goede en een slechte dvp is vooral dat de goede goed kan acteren.... Maar dat ze er zo enthousiast iedere keer voor gaan, maakt wel dat ik terugkom. Het helpt bij deze dames wel als je een soort van band opbouwt, dat merk ik wel.Trio was goed maar niet geweldig. Het bed vond ik een tikkeltje rommelig/vies.
Pijpen deden ze uitstekend. Het was wel iets te fake voor me. Ik hoefde maar te kijken en de dames kwamen al bijna spontaan klaar.
Het zijn gezellige drukke dames. Helaas, niet de types waar ik op val of naar zou kijken en zijn toch een stuk ouder dan ze hebben aangegeven.
Jess de blonde is voor mij wel een type waar ik op zou kunnen vallen, Tess de donkere niet. Dat ze gezellig zijn, is voor mij een belangrijke toegevoegde waarde. Ik vind het niet heel storend dat ze ouder zijn dan ze aangeven. Ik ben zelf veertiger en val meer op dames in de dertig en ouder dan die jonge twintigers.