- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Biseks
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/2-dames-spelen-met-elkaar_7759198
- Totale kosten (in euro)
- 500
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Kleine 4 weken geleden langsgegaan bij Tess & Jess. In de ochtend een berichtje gestuurd en kon 3 uur later al terecht. Vooraf verliep het app contact met Jess.
Afgesproken voor 2 uurtjes.
Aangezien ik een allergie heb voor dieren, dit kenbaar gemaakt en daar hebben deze lieve dames ook rekening mee gehouden.
Na binnenkomst afgerekend en in bad gedoken met Jess. Vooraf natuurlijk heerlijk zoenen met beide dames. Na een korte douche op bed beland met Jess en even later schoof ook Tess hierbij aan. Deze dames zijn 100% puur en het is 1 groot feest. Een dubbele GFE-experience. Als klant draait echt alles om jou en wat je lekker vind. Ik kan in details treden, maar daar ben ik niet zo van. Ik kan be-amen dat deze dames mij een topdag hebben gegeven met alles erop en eraan. Ervaring rijker en deze dames gaan mij vaker terug zien. Wees lief voor ze en je krijgt er veel voor terug.
Afgesproken voor 2 uurtjes.
Aangezien ik een allergie heb voor dieren, dit kenbaar gemaakt en daar hebben deze lieve dames ook rekening mee gehouden.
Na binnenkomst afgerekend en in bad gedoken met Jess. Vooraf natuurlijk heerlijk zoenen met beide dames. Na een korte douche op bed beland met Jess en even later schoof ook Tess hierbij aan. Deze dames zijn 100% puur en het is 1 groot feest. Een dubbele GFE-experience. Als klant draait echt alles om jou en wat je lekker vind. Ik kan in details treden, maar daar ben ik niet zo van. Ik kan be-amen dat deze dames mij een topdag hebben gegeven met alles erop en eraan. Ervaring rijker en deze dames gaan mij vaker terug zien. Wees lief voor ze en je krijgt er veel voor terug.