Voormalig lid 17584
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tess-leuke-lekkere-vlaamse-dame.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag bij Tess op bezoek geweest,
Een leuke Vlaamse dame die op een nette locatie ontvangt.
Op voorhand even kunnen douchen daarna lekker met voorspel begonnen.
Haar kutje was harig met zuiver en ze liet zich lekker likken. Daarna mezelf laten verwennen.
Na een tijdje deed Tess een rubber erop en begon me langzaam te berijden. Omdat ik al een tijdje uitkeek naar deze date en het voorspel goed was hebben we het rustig aan gedaan.
Op een bepaald moment lekker over haar borst(en) klaar gekomen, daarna lekker samen douchen.
De tijd zat er nog niet op maar ik had verdere afspraken dus ben niet blijven hangen.
Ik zou deze dame nog een keer bezoeken. Ze was aardig, netjes en heeft me een leuke tijd bezorgd. Enige nadeel is de afstand die ik heb moeten rijden.
Een leuke Vlaamse dame die op een nette locatie ontvangt.
Op voorhand even kunnen douchen daarna lekker met voorspel begonnen.
Haar kutje was harig met zuiver en ze liet zich lekker likken. Daarna mezelf laten verwennen.
Na een tijdje deed Tess een rubber erop en begon me langzaam te berijden. Omdat ik al een tijdje uitkeek naar deze date en het voorspel goed was hebben we het rustig aan gedaan.
Op een bepaald moment lekker over haar borst(en) klaar gekomen, daarna lekker samen douchen.
De tijd zat er nog niet op maar ik had verdere afspraken dus ben niet blijven hangen.
Ik zou deze dame nog een keer bezoeken. Ze was aardig, netjes en heeft me een leuke tijd bezorgd. Enige nadeel is de afstand die ik heb moeten rijden.