- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tess-19-jarige-vlaamse-lolita-type-terug-uit-verlof.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Verleden week eens een bezoek gebracht aan Tess.
Ze is een mooi, jong meisje, groot, slank, B cup borsten, lekker kontje, ze heeft een beetje the girl next door imago.
Ze is zeker niet opgedirkt als een hoer, wel integendeel, heel naturel en gewoon een lekkere griet.
Ze stelt je meteen gerust door een wasje van mijnheer vooraf ; je kan haar vervolgens lekker beffen en haar tietjes likken ; in mijn geval deed ze mij klaarkomen in 69 terwijl ik haar kutje likte. Geen intiem gedaan want zover ben ik dus niet geraakt.
Zoenen volop, tongen met beetje voorbehoud.
Ze is een mooi, jong meisje, groot, slank, B cup borsten, lekker kontje, ze heeft een beetje the girl next door imago.
Ze is zeker niet opgedirkt als een hoer, wel integendeel, heel naturel en gewoon een lekkere griet.
TESS 21JARIGE VLAAMSE LOLITA TYPE
Dag schatjes , Ik ben Tess , 21 jarig meisje jong en ervaren een echte lolita type.Ik verwen en word ook graag verwend , Wil je mij beter
www.redlights.be
Ze stelt je meteen gerust door een wasje van mijnheer vooraf ; je kan haar vervolgens lekker beffen en haar tietjes likken ; in mijn geval deed ze mij klaarkomen in 69 terwijl ik haar kutje likte. Geen intiem gedaan want zover ben ik dus niet geraakt.
Zoenen volop, tongen met beetje voorbehoud.