Teruggaan naar condoom gebruik

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Omdat jij die in diepvries bewaard hebt en dat wil mevrouw niet en daarom ben je een aansteller.😔
Wat wel een beetje aanstellerij is, is imho de obsessie van sommige mannen met condooms. Het is toch een beetje een houding. Het verschil in gevoel tussen condooms zit voor een heel groot deel ook tussen de oren. Elk modern condoom is geschikt om plezierig seks mee te hebben. Ze zijn allemaal dun. Seks is intimiteit, maar als je alleen maar bezig bent met de gedachte dat je niks voelt, dan zal de ervaring inderdaad slecht zijn.

Het enige wat wel belangrijk is, is dat een condoom goed past. Een DVP heeft daarom vaak verschillende maten mee.
 
Ze zijn inderdaad erg dun. De diameter is met 52mm wel wat krap en niet iedereen zal dat fijn vinden. Ik kon zo ook geen andere diameter vinden zo bij Amazon.

Voor privégebruik zeker een optie, maar ik twijfel of sekswerkers dit zouden vertrouwen en zouden willen gebruiken. Zelf condooms meenemen is bij de meeste dames vaak geen optie om goede redenen. Maar, het is een extra optie en opties zijn fijn. 👍🏻
Als alternatief: latexvrij, 56mm en ook in L is de sagami. 0.02mm dun, per stuk verpakt, wel iets duurder dan gemiddeld. Anders de pasante, die is 0.015 dun, 60mm en als voordeel dat deze aan de basis iets uitloopt. Kortom, keuze en alternatief genoeg!
 
Thuis gebruik ik geen condoom (mijn vrouw heeft een spiraaltje en houd ervan om vol gespoten te worden). Mijn vaste dame biedt het ook aan en daar maak ik graag gebruik van. Ook omdat ik weet dat zij niet alle dagen mannen ontvangt en zeer weinig per dag en dit vooral vaste klanten zijn. Als een andere dame alleen met condoom wil, heb ik daar geen bezwaar tegen. Ja, zonder is wat lekkerder, maar het verschil is niet heel groot. De mijne is gemiddeld, dus een standaard condoom past gewoon. Ik vraag wel altijd om pijpen zonder condoom. Met vind ik zo raar...
 
Condooms boeien mij niet hoor.
Soms knellen ze wel maar als de service goed is geen enkel punt.
Neem ze zeker niet mee, dames zijn al prijzig genoeg .
Kan me voorstellen dat ze er niet graag aanlikken als er allemaal chemische producten op zitten.
 
Het enige wat wel belangrijk is, is dat een condoom goed past. Een DVP heeft daarom vaak verschillende maten mee.

Dat is echt niet waar helaas. De meeste gebruiken altijd die goedkope zooi. Die zitten bij de gemiddelde blanke en donkere Nederlandse man veel te strak, waardoor grote kans op klappers en au aan de pielemans.
 
Heb in genoeg privehuizen gezeten waar ze die goedkope zooi gebruiken.
Glyders en die Londen troep en zelfs onbekende goedkope namen. Die dingen mogen namelijk zo min mogelijk kosten.

Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen, daarom zeg ik ook 'de meeste'.
 
Hoe weet jij wat de meeste dvp gebruiken, Joke? Ik denk dat dit allemaal wel meevalt namelijk.
Jij bent de enige die ik ken die 3 verschillende maten heeft, mijn ervaring is dat nog geen 10% van de dames meerdere maten bij zich heeft. En met meerdere bedoel ik dan een "XL condoom" die bij sommige merken amper groter is, hooguit iets langer.
Glyders en die Londen troep
Kwalitatief (als in, ze houden sperma tegen) zal er niets mee zijn. London is/was van Durex, maar die condooms zijn dus nog kleiner dan standaard.
 
Laten we eens afwachten op wat heren gaan zeggen op mijn vraag?

Heren wandelaars, waar jullie ook komen, wat voor soort condooms gebruiken de dames die jullie bezoeken? En hebben ze er meer dan 1 soort?

Mila heeft duidelijk 3 soorten, ik 4...
 
Er zitten op elke condooms keurmerken die in Nederland verkocht worden, zover ik weet.
Maar dat houdt niet in dat ze geweldig aanvoelen op jullie.

En als ze strak zitten heb je nou 1x kans dat ze scheuren, wat ik helaas bij die goedkopere vaak heb gehad in het verleden. Daarom gebruik ik ze ook al heel lang niet meer. Ik heb altijd mijn eigen soorten gebruikt bij privehuizen/clubs en nog steeds.
 
En hebben ze er meer dan 1 soort?
Mijn ervaring is dat er meestal maar een soort wordt gebruikt, van het soort "zo goedkoop mogelijk" .
Ik heb zelf brede condooms nodig, en als ik na een eerste bezoek denk dat ik vaker zal terugkeren, dan vraag ik of ik mijn eigen condooms mag meenemen. Meestal geen enkel probleem. Bij de meeste dames die ik veel vaker heb bezocht, gingen de dames zelf deze condooms kopen. Een van de dames die ik zeker 50x heb bezocht voordat ze stopte, had op het laatst gewoon 5 verschillende liggen. Allemaal begonnen vanwege mijn verzoek etc.

Maar om het te houden bij het antwoord op jou vraag; de overgrote meerderheid die ik heb bezocht hebben maar een maat. Begin 2000 was dat heel vaak de glyder, tegenwoordig zie ik veel verschillende merken, maar allemaal in grote bulk verpakkingen.
 
Laten we eens afwachten op wat heren gaan zeggen op mijn vraag?

Heren wandelaars, waar jullie ook komen, wat voor soort condooms gebruiken de dames die jullie bezoeken? En hebben ze er meer dan 1 soort?

Mila heeft duidelijk 3 soorten, ik 4...
Dat lijkt me geen betrouwbare manier om je punt te maken. Hoe moeten de mannen dat weten? Als ik een klant z'n piemel heb gezien pak ik zelf het condoom wat nodig is. ik hoef hem dat niet te vragen want kan dat heel goed zelf inschatten en ze gaan niet in mijn tasje snuffelen wat er allemaal in zit.
 
Lees de reactie boven die van jou eens?

Mannen hebben hun ogen niet in hun zak zitten, dus die zien heus wel het verschil met de verpakking. Glyders zijn rood, die Londen dingen volgens mij zilverkleurig en zijn trouwens beide rechthoekig.

Bij mij zien ze altijd de verpakking, dus waarom zouden ze die bij jouw niet zien dan?

Maar goed.. deze discussie gaat alweer offtopic en voordat we elkaar figuurlijk misschien de hersens gaan inslaan, is het misschien beter om het hierbij te laten 🙂

@Mila Fijne avond!
 
Laten we eens afwachten op wat heren gaan zeggen op mijn vraag?

Heren wandelaars, waar jullie ook komen, wat voor soort condooms gebruiken de dames die jullie bezoeken? En hebben ze er meer dan 1 soort?

Mila heeft duidelijk 3 soorten, ik 4...
Ik neem bij huidige dame altijd zelf condooms mee.
Dat heeft niks met allergie of zo te maken, maar meer met dat ze op onze eerste date geen condooms bleek te hebben en ik vanuit was gegaan dat ze die wel had omdat mijn vorige dames ze wel altijd zelf hadden.
Ik heb gewoon kruidvat huismerk. Zijn prima en stukken goedkoper dan Durex(niks mis met Durex trouwens)

Edit nav reactie Joke
Rode condooms doen altijd kijken of je piemel aan t bloeden is 😅
 
Lees de reactie boven die van jou eens?

Mannen hebben hun ogen niet in hun zak zitten, dus die zien heus wel het verschil met de verpakking. Glyders zijn rood, die Londen dingen volgens mij zilverkleurig en zijn trouwens beide rechthoekig.

Bij mij zien ze altijd de verpakking, dus waarom zouden ze die bij jouw niet zien dan?

Maar goed.. deze discussie gaat alweer offtopic en voordat we elkaar figuurlijk misschien de hersens gaan inslaan, is het misschien beter om het hierbij te laten 🙂
Ze zien de verpakking van de condoom die wordt gebruikt, niet van alles wat de dame bij zich heeft. Ik ben helemaal niet van plan iemands hersens figuurlijk in te slaan. Ik stelde alleen een vraag omdat ik niet snap waarom je oppert te weten wat de meeste dames gebruiken terwijl je dat helemaal niet kán weten. Dat is mijn punt en dat vind ik niet correct van jou. Lijkt een beetje of je andere dames zo omlaag haalt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan