Op insecten jagen kun je ook jagen noemen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk reageerde op de topicstarter, dus 'sinterklaas'. Wist trouwens niet dat die ook wandelde, de ouwe snoeper!Bedoel je mijn laatste bericht of bedoel je sinterklaas?
In jou achtertuin vind je ze niet maar er zij er nog genoegEr zijn geen beren meer. Tijdje geleden al uitgeroeid hier. Wordt lastig.
Overigens vroeger was betalen voor sex strafbaar en geslachtsziekten standaard en niet te genezen. Vrij nare dood ook
Kan je me misschien een winkel aanbevelen waar ze die berenvellen verkopen? Ben al sinds je sterke eerste betoog op zoek maar hier bij de Scapino hebben ze ze nietIn jou achtertuin vind je ze niet maar er zij er nog genoeg
En ja, die ziekten zijn een beetje uitgeroeid en hoera nu zitten we met overbevolking
Ik heb net nog een vlieg doodgeslagen , wordt ik nu samen met mijn vliegenmepper begraven als ik dood ben ?Op insecten jagen kun je ook jagen noemen
Als een groot jagerIk heb net nog een vlieg doodgeslagen , wordt ik nu samen met mijn vliegenmepper begraven als ik dood ben ?