Terug in de tijd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn geen beren meer. Tijdje geleden al uitgeroeid hier. Wordt lastig.
Overigens vroeger was betalen voor sex strafbaar en geslachtsziekten standaard en niet te genezen. Vrij nare dood ook
In jou achtertuin vind je ze niet maar er zij er nog genoeg
En ja, die ziekten zijn een beetje uitgeroeid en hoera nu zitten we met overbevolking

ik kan mij mijn eerste poging tot ontmaagding goed herrineren. Ik had die dag mijn zondagse knuppel gepoetst tot ie mooi glom. Een schoon dierenvel over mijn schouders gelegd en mijn haar gekamd. En zo trok ik er op uit om een vrouw te scoren met wie ik zou paren.
Na enige uren speuren ( had ondertussen 2 mammoets gevloerd) zag ik een lekkere milf lopen, een slet met ervaring dus. Die moest ik hebben. Ik besloop haar van achter en met enig kracht legde ik de knuppel in haar nek. Zij zakte prompt in el kaar. Ik pakte naar benen vast en trok haar mee naar mijn grot. Daar aangekomen kwakte ik haar op het stenen bed en legde mij dierenvel op de stoel. Ik maakte me klaar voor de sprong naar volwassenheid. Toen kwam ze bij. Ze zag mijn erectie en zei: "Nu niet schat, ik heb hoofdpijn". De dames na haar hadden ook aldoor hoofdpijn. Gister ben ik ontmaagd, had haar aan haar oren mijn grot in getrokken. Zij had geen last van hoofdpijn.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan