WHEM Teresa Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er laatst geweest. Heel aardige meid en ziet er goed uit.
Ik had echter een uur geboekt voor €180, inclusief pzc, tongzoenen en 2x klaarkomen, ook bevestigd over de app. Ze spreekt nauwelijks Engels dus de app kwam van haar planner neem ik aan.
Eenmaal binnen werd ik wel vriendelijk ontvangen maar zoenen deed ze niet, condoom ging er gelijk omheen en het kwam erg gehaast over. Toen ik me na een massage opmaakte voor de tweede ronde gaf ze aan dat dit bij een uurtje niet mogelijk was. Ik kon wel bijbetalen, maar heb het toen maar handmatig af laten maken, dit deed ze wel. Uiteindelijk dus met een onbevredigend gevoel vertrokken.

Nogmaals, het is een lieve meid en ze ziet er geweldig uit maar ik adviseer je om na binnenkomst ook door haar te laten bevestigen wat is afgesproken, iets wat ik zelf ook had moeten doen.
 
Ik vind echt dat de regering moet ingrijpen, al die sekswerkers die hier werken moeten (vind ik) Engels spreken, is ook beter voor hunzelf, zeker als er iets gebeurd dat ze zich verstaanbaar kunnen maken.

Weerhoud mij niet om met ze af te spreken, maar ik zorg wel dat ik altijd een vertaal app is geüpdatet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan