WHEM Anouk Sugar & ecstasy

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga deze week de proef op de som nemen.
Gisteren het privehuis bezocht, was een 2 jarig jubileum waarbij het €100 was voor 1 uur. Wilde met Anouk afspraak maken maar die was de hele dag volgeboekt! Schijnbaar valt zij in de smaak maar helemaal geen reviews over haar helaas. Ik heb toen Charlotte bezocht, als je van lekker ruig, tongen. Of GFE wilt zijn, dat is zij fantastisch.
Aaliya zag er overigens ook heeerlijk uit!
 
Gisteren het privehuis bezocht, was een 2 jarig jubileum waarbij het €100 was voor 1 uur. Wilde met Anouk afspraak maken maar die was de hele dag volgeboekt! Schijnbaar valt zij in de smaak maar helemaal geen reviews over haar helaas. Ik heb toen Charlotte bezocht, als je van lekker ruig, tongen. Of GFE wilt zijn, dat is zij fantastisch.
Aaliya zag er overigens ook heeerlijk uit!
Die Anouk lijkt mij een stuk ouder dan Charlotte. Dat haar van Anouk kan nooit echt zijn
 
Laatst bewerkt:
Ik ga deze week de proef op de som nemen.
En?
Snap dat je dat zegt, ook al ben ik er niet geweest (denk jij) is het allemaal niet zo lastig. Is duidelijk te zien aan de foto's.

Ik zou zeggen ga langs en ik hoor wel of ik gelijk had. No hard feelings 👍. Of een trio met beide dames. Ik weet niet of ze daarvoor in zijn, maar dat zou voor mij wel een optie zijn.
Anouk is een topper.
 
Laatst bewerkt:
Recent Anouk bezocht. Mooie meid. Ziet er prima uit, zeker voor haar leeftijd. Mooie ogen. Gezellig. Haar is geblondeerd. Borsten gesiliconeerd, maar niet storend. Heeft lange spenen die goed reageren. Omvang C. Kleine schaamlippen die wat donkerder zijn, vind ik enorm geïl.
GfE zoals geadverteerd kwam niet helemaal uit de verf, maar kan ook aan mij gelegen hebben. Ik ga zeker nog eens terug
 
Vrij respectloos zoals je haar beschrijft. Dat het niet was zoals je had verwacht zal inderdaad aan jou gelegen hebben. Dingetje te klein, slechts in bed en lelijk waarschijnlijk ook.

Anouk, beschrijf hem ook is tot in detail.
 
Terug
Bovenaan Onderaan