Jean Jesus
Wandelaar
Jan bik, en dan specifiek aan de spiegelstraat in Haarlem. Jammer van de eigenaar die gedoe had met belastingdienst, maar in de jaren 90 een menig wipje gedaan toen ik aldaar studeerde
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker dat ze van haar vriend in verwachting was geraakt?ik weet de naam niet meer maar het was in Antwerpen in de Lange Elzenstraat. Vroeger dikwijls geweest bij de thaise May die er toen werkte.
Met die thaise nog dikwijls uitgegaan tot ze in verwachting was geraakt van haar toenmalige vriend en nadien verhuist is met haar toenmalige vriend naar Thailand.
Dat was Dox-privé of iets dergelijks, in ieder geval Dox.ik weet de naam niet meer maar het was in Antwerpen in de Lange Elzenstraat. Vroeger dikwijls geweest bij de thaise May die er toen werkte.
Met die thaise nog dikwijls uitgegaan tot ze in verwachting was geraakt van haar toenmalige vriend en nadien verhuist is met haar toenmalige vriend naar Thailand. Ze is er nog steeds want ik heb op regelmatige basis nog kontakt met deze dame. En voor de criticasters "nee, ik ben geen sponser van haar" . Maar de naam van het privehuis weet ik echt niet meer want ik spreek van periode 2008-2010.
Noah was daar ook een toppertje... daar ben ik mss wel 100 keer geweest, ze zou in de buurt werken, als iemand weet waaar pb maar, die wil ik nog wel eens zien...Alsemstraat 12 in Antwerpen (Linkeroever), dan de gouden jaren.... 2007 t/m 2014 zoiets. Er zaten toen echt wel toppers. Zoals Luna, Rihanna,.... .