Teloorgegane privéhuizen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik weet de naam niet meer maar het was in Antwerpen in de Lange Elzenstraat. Vroeger dikwijls geweest bij de thaise May die er toen werkte.
Met die thaise nog dikwijls uitgegaan tot ze in verwachting was geraakt van haar toenmalige vriend en nadien verhuist is met haar toenmalige vriend naar Thailand.
Zeker dat ze van haar vriend in verwachting was geraakt? 🙈
(Kon het ff niet laten, sorry 😜)
 
ik weet de naam niet meer maar het was in Antwerpen in de Lange Elzenstraat. Vroeger dikwijls geweest bij de thaise May die er toen werkte.
Met die thaise nog dikwijls uitgegaan tot ze in verwachting was geraakt van haar toenmalige vriend en nadien verhuist is met haar toenmalige vriend naar Thailand. Ze is er nog steeds want ik heb op regelmatige basis nog kontakt met deze dame. En voor de criticasters "nee, ik ben geen sponser van haar" 🤣😂. Maar de naam van het privehuis weet ik echt niet meer want ik spreek van periode 2008-2010.
Dat was Dox-privé of iets dergelijks, in ieder geval Dox.
Ik ben er heel lang geldeen ook wel eens 1 keer geweest, ik dacht met Carola. En dat was me best goed meegevallen, waarom ik er nooit teruggekeerd ben weet ik zelf ook niet..
Het huisnummer was 115 of 117.
 
Terug
Bovenaan Onderaan