- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tatiana-485487430.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag deze leuke Colombiaanse dame bezocht voor een uurtje. Ze is een tikkeltje dikker dan op de foto's, maar acceptabel. Sex vond ik een beetje middelmatig. Ik nam zelf voortdurend het initiatief en dat vind ik wel prima. Ze deed mee maar het kwam wel erg geacteerd over. Ze heeft keiharde billen, liet zich een klein beetje in haar kont vingeren. Tongzoenen deed ze wel, maar vooral op mijn initiatief. Wel lekker in haar kont geneukt.
Na mijn klaarkomen vroeg ze of ik gemasseerd wilde worden. Normaal niet iets waar ik behoefte aan heb, maar omdat ze verder vrij passief in de sex was dacht ik vooruit, massage! Het voelde meer als insmeren met zonnebrandcrème, maar ze deed het wel vol overgave.
Verder wel een lieve meid. Ik zou zelf niet weer terug gaan maar je kunt het slechter treffen.
Na mijn klaarkomen vroeg ze of ik gemasseerd wilde worden. Normaal niet iets waar ik behoefte aan heb, maar omdat ze verder vrij passief in de sex was dacht ik vooruit, massage! Het voelde meer als insmeren met zonnebrandcrème, maar ze deed het wel vol overgave.
Verder wel een lieve meid. Ik zou zelf niet weer terug gaan maar je kunt het slechter treffen.