Recensie Tatiana, Eindhoven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aaron9700

Newbie
3
10/09/24
2
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6635141-tatiana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen zondag bij Tatiana geweest in Eindhoven. Tijdens whatsap contact een tijd afgesproken en bij aankomst in haar straat gaf ze mij haar huisnummer. Ik zag dat ze al buiten het raam aan het kijken was en ze kwam dan ook meteen naar beneden toen ze mij zag. Ze deed de deur open in een mooi lingerie setje, is een prachtige verschijning en de foto's komen goed overheen en ze ruikte heerlijk. Ze leidde mij naar boven waar ik een mooi uitzicht had op haar kont. Boven aangekomen wees ze me de weg naar het bed, dat zich achter een gordijn bevond. Ik had het vermoeden dat haar vriend aanwezig was in een andere kamer. Ze was erg aardig in de omgang, en aangezien haar engels erg beperkt was, hebben we in het Spaans gecommuniceerd. Tot hier was alles perfect, toen we eenmaal begonnen was ze redelijk afstandig, ik kon haar wel aanraken maar haar enorm mooie borsten mocht ik alleen lichtjes strelen waarbij ze haar tepels deed bedekken, vermoedelijk heeft ze pijn door een borstvergroting.

Toen ik hard werd heeft ze een condoom omgedaan en heeft ze me heel even gepijpt, maar dat stelde niet veel voor, dus ik vroeg of ik haar mocht neuken. Hierna hebben we heerlijk in missionary en daarna een beetje op zijn zij geneukt tot ik heerlijk klaarkam. Het was een enorm geil gezicht om haar lichtjes te horen kreunen, helaas was ze vrij snel klein zeer, met auwtjes als je een beetje op haar lichaam steunden tijdens de daad.

Hierna heb ik haar mogen beffen, en haar kutje is echt perfect gevormd en smaakte ook heerlijk. Ze wou niet dat ik haar clit likte en ik mocht geen vingers gebruiken.

Daarna heb ik haar nog twee keer in doggy mogen neuken, wat ook ontzettend lekker was.

Minpunt: ze wilt je amper aanraken, zelf aftrekken wilt ze alleen met condoom, zo probeerde ze een condoom over mijn slappe lul te doen omdat ze mijn lul bare niet wilde aanraken. Ze klaagt veel met auwtjes bij aanrakingen dat je uit de mood kan halen. Je moet basically jezelf hard maken om seks te hebben want ze zal je er niet mee helpen. Massage die ze gaf was ongeintresseerd en erg slap.

Pluspunt: enorm knappe meid, ze laat je meerdere keren neuken en klaarkomen, geen klokkijker, vriendelijk, en ze laat zich beffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan