- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Plassex
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Penislengte
- 11
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/tati-zeer-warm-en-wenselijk.html#m-gallery-16
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Na wat vijven en zessen met Tati afgesproken. Viel niet mee, maar ook niet heel erg tegen. Foto's beetje opgeleukt maar in de sterke schemer viel het niet heel erg op. Niet geschoren, afknapper.
Kleine piemel, zal 12cm zijn. Ik kon hem helemaal in mond en kont pakken en dat vond ze wel oké. Klein postuur, denk 1m58, pruik.
Afgesproken voor 45 minuten met golden shower en dat wordt wel allemaal waar gemaakt maar nadat "mevrouw" klaar was gekomen hoefde het allemaal niet meer zo nodig, ging ze wat lopen opruimen in de kamer. Toen ze naar haar orgasme toe werkte stelde ze voor dat ik haar even zonder cd zou neuken. Dat dus niet né.
Never again.
Ze heeft wel alles gedaan wat ik wilde maar het moet in haar.tempo gaan. Het is nog net niet het beruchte aftrekken en wegwezen maar leuk was het niet echt.
Huis en persoon zijn schoon.
Kleine piemel, zal 12cm zijn. Ik kon hem helemaal in mond en kont pakken en dat vond ze wel oké. Klein postuur, denk 1m58, pruik.
Afgesproken voor 45 minuten met golden shower en dat wordt wel allemaal waar gemaakt maar nadat "mevrouw" klaar was gekomen hoefde het allemaal niet meer zo nodig, ging ze wat lopen opruimen in de kamer. Toen ze naar haar orgasme toe werkte stelde ze voor dat ik haar even zonder cd zou neuken. Dat dus niet né.
Never again.
Ze heeft wel alles gedaan wat ik wilde maar het moet in haar.tempo gaan. Het is nog net niet het beruchte aftrekken en wegwezen maar leuk was het niet echt.
Huis en persoon zijn schoon.