Vandaag na 5 jaar ongeveer weer Tassia bezocht, toen der tijd zag ze er zeer vrouwelijk uit alleen de date was niet goed maar ook niet slecht dus heb ik het een tweede kans gegeven.
Eerst een eind rijden naar Rotterdam zuid, eenmaal aangekomen moest ik paar minuten wachten tot ik zou aanbellen.
Binnen moest ik eerst even afrekenen en mocht daarna opfrissen.
Zij begon met pijpen zonder deed ze goed, vroeg daarna of ik hou wou neuken maar ik had zin in een 69….zeg ze geef me een paar seconde en mevrouw gaat onder de douche staan…heel vreemd aangezien ik ruim anderhalf uur van te voren de afspraak met haar had gemaakt.
Toen ze terug was vroeg ze of ze mij mocht neuken daar had ik wel zin in, ik moest in doggystyle plaats nemen beetje glijmiddel en mevrouw wou hem er al gelijk in steken geschrokken zei ik with condom please, lacherige zei ze yes yes en pakte een condoom.
We hebben meerdere posities doorgenomen en hierna heb ik haar ook geneukt, toen begon ze wel met baby cum baby cum en dat irriteerde me ergens want ik heb voor een uur betaald.
Ik vroeg haar mij weer te pijpen en toen begon ze in haar taal weer te brabbelen, ik merkte dat ze geïrriteerd was geraakt daar door best vreemd?
Ze zei daarna na het neuken pijp ik nooit normaal…hierna zei ze zou ik jou maar weer neuken en dan trek je jezelf klaar dat vond ik prima en ja hoor mevrouw wou hem weer zonder erin steken
condoom om en bij mij erin en heb mezelf klaar getrokken, snel gaan douche en aangekleed.
Toen kon er wel een amor thank you nog uit komen en kreeg een kus.
Tassia ziet er nu veel mannelijker uit als toen, ze bied nu wel de service die aangevinkt staat en dat is tot daar prima.
Verder is haar gedrag een beetje vreemd gaat snel van 0 naar 100.
Dit was dus me tweede date met haar en ook gelijk me laatste, date was weer niet slecht maar ook niet super goed dus vandaar een voldoende.