Recensie Tara Kimnl Tilburg 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fester

Newbie
8
03/07/24
2
3
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
ze ziet er leuk uit mooi lichaam maar totaal geen feeling met masseren zeker praat de hele tijd over al dr problemen. Voordat ik het doorhad mn piemel al in dr mond niet om gevraagd of ik toch effe 65 euro af wilde rekenen voor het pijpen massage helemaal niet gehad binnen drie kwartier weer buiten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kimnl.nl/masseuse/tara-nieuw/
Totale kosten (in euro)
242,50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan me niet vinden in de eerste review; mijn ervaring met Tara was heel anders. Vandaar dat ik een account aangemaakt heb (gestopt met 'lurken') om mijn ervaring te delen. Dit was mijn eerste ervaring bij KimNL dus ik kan niet spreken over andere dames, maar Tara was vriendelijk en open. Daarnaast vond ik haar super knap; ze heeft mooie rondingen, een mooi gezicht en is klein van stuk. Ik had haar niet zelf uitgekozen, maar ze was beschikbaar. Ik gaf op de kamer aan dat ik interesse had in meer opties en ze bood pijpen met condoom aan en intiem. Uiteindelijk voor alleen intiem gekozen (€100, van wat ik mag geloven van eerde topics meer dan de gebruikelijk 50, maar whatever).

Het douchen was fijn en daar werd ze al handtastelijk, waarnaar we snel ons verplaatste naar de massagetafel. De massage was ok, niet bijzonder, maar ook niet slecht. Na wat masseren kwam ze bij mij liggen en hebben we wat ge(tong)zoent, waar ik wel merkte dat ze rookte, maar was niet bijzonder storend. Hier hebben we een tijdje elkaar aangeraakt totdat ze het condoom pakte. Vervolgens intiem gedaan, maar ik moet eerlijk erkennen dat zo'n massagetafel daar niet echt voor gemaakt is; dit deed wel af aan de ervaring en maakte het wat ongemakkelijk. Dit lag niet aan haar vind ik dan wel. Na de 'deed' gedaan te hebben samen nog gedoucht en ze vroeg meermaals of ik ervan genoten had; kwam onzeker, maar lief over. Ze had er wel echt zin in bleek uit de hele sessie, wat fijn was.

Geen acties waarbij ze dingen deed die niet afgesproken waren en heel duidelijk bij binnenkomst besproken wat de bedoeling was, anders was ik wel naar de balie gegaan. Heb dat ook in andere topics gezien waar misstanden waren, voordat ik besloot er heen te gaan.

Al met al ga ik zeker nog een keer naar Tara
 
Terug
Bovenaan Onderaan