Recensie Tara erotische massage Hoogezand 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is wat mij betreft in ieder geval erg jammer....
Ze stond hoog op mijn lijstje met dames die ik graag eens zou bezoeken.
Maar zolang ze bij de Roos ontvangt hoeft ze mij in ieder geval niet te verwachten
 
Vorige week nog een afspraak bij Tara gemaakt, weer als van ouds alles erop en eraan ontspannen huiswaarts gekeerd. De methode is niets anders dan voorheen nl je appt haar als je op de parkeerplaats staat voor de Roos en vervolgens loop je naar de zijdeur met de roos erop en Tara ziet je al in de camera en opend de deur vervolgens op naar de kamer, douchen vooraf, massage en wat je hebt afgesproken, douchen achteraf dus geen olieresten en voldaan naar huis geen sterveling die je ziet behalve Tara! Ben je bang dat het niet discreet is geloof mij maar er zijn meerdere adressen die privé lijken maar waar je van alle kanten in de gaten wordt gehouden een petje op maakt je herkenbaarheid een stuk moeilijker desnoods zet je een bril op of af ps succes en laat je niet weerhouden om je door Tara te laten verwennen.
 
Alle clubs zijn voorzien van camera's alleen bij de Roos heb je ook los van de camera's , groot last van bewoners rondom , winkels en winkelend publiek .t is 1 grote open vlakte.
 
Ik weet niet of je daar bang voor hoeft te zijn je kunt je auto verderop parkeren en vervolgens met een pet op je hoofd naar kijkend het pad inslaan niemand die daar winkelt en aan je vraagt wat je daar gaat doen.
 
Ik weet niet of je daar bang voor hoeft te zijn je kunt je auto verderop parkeren en vervolgens met een pet op je hoofd naar kijkend het pad inslaan niemand die daar winkelt en aan je vraagt wat je daar gaat doen.
Ach, het blijft lastig om soms anoniem ergens binnen te komen. Bv Baan Thai in Groningen zit de voordeur aan een drukke weg met een druk fietspad en supermarkt ernaast. Tevens woon en werk ik in die omgeving. Het blijft altijd een spannend moment om daar naar binnen, maar vooral naar buiten te gaan. Dat geldt ook voor sommige privé adresjes en de Nieuwstad in Groningen, die doorkruist wordt door een vrij drukke (winkel)straat. Dan valt De Roos nog wel mee vind ik.
 
Ik snap dat er twijfels zijn over de discretie in de Roos. Ik ontvang zelf ook in de Roos, na altijd thuisontvangst gedaan te hebben. Mijn vaste klanten moesten dan ook even over een drempel stappen om hier te komen. Maar achteraf hoor ik ook altijd dat het juist wel discreet is.
Als je een afspraak maakt, wordt je ontvangen door de dame waar je mee afspreekt. Je ziet dan verder ook niemand anders.
En de ingang zit inderdaad aan het plein van de Martenshoek. Maar daardoor lopen er zoveel mensen voorbij dat mensen echt niet weten of je naar de Action loopt of naar ons. De ingang zit in een steeg, waar een schutting geplaatst is, dus zodra je hier inloopt ben je al uit het zicht. En vanaf het plein kunnen mensen niet zien of je hier de steeg in loopt, of dat je de bocht om gaat naar de volgende winkels.

En een groot pluspunt in de Roos is natuurlijk de luxe kamers met douche die je bij thuisontvangst niet zult hebben.

Dus voor iedereen die twijfelt zou ik zeggen: Kom gewoon eens langs en bepaal dan of het discreet genoeg is. 😘😇
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/hoogezand/5812852-tara
Totale kosten (in euro)
€ 90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week weer eens bij Tara geweest, nu in De Roos. Helaas is haar spontaniteit behoorlijk afgenomen en ze komt zelfs zakelijk over. Dat terwijl ik toch wel best vaak bij haar ben geweest op haar vorige locatie en we altijd een goede klik bleken te hebben.
De kamer in De Roos was mij te donker en voorzien van allerlei goederen/attributen waar ik niks mee heb.
De massage was als vanouds....zalig. Eenmaal lekker bezig en mijn jonge heer al behoorlijk begon te steigeren, sprak Tara de sensuele woorden 'je tijd zit er bijna op schatje'. Tja.....trekken, rukken, zweten en balen dan maar. Ik hoop dat dit een incident was, want anders zie ik het somber in.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan