Recensie Tantra Turnhout 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Garfield

Wandelaar
76
19/01/22
42
5
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sensuele-tantra-7.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame mag niet ontbreken op dit forum.

Ik ben al een aantal keer bij haar geweest en telkens is het een deugdoende massage stevig dan weer zacht met het nodige teasing erbij, ze geeft de massage volledig naakt, je mag ze respectvol aanraken.
Als er een goede klik en verstandhouding is dan merk je wel dat ze zelf mee kan genieten, ze bouwt de massage mooi en opwindend op, dan weer rustig aan...ze weet de gevoelige plekjes wel te vinden zonder dat het saai word.
Ik zou het geen tantra noemen want dat is het niet.
Ze masseert met warme neutrale olie op een massagetafel het laatste kwartier mag je plaatsnemen op een matras en komt er B2B aan te pas, dan bouwt ze de spanning zodanig op dat je uiteindelijk volledig overgeeft aan haar.
Behandel ze met veel respect want het is een lieve sociale dame dan krijg je er veel van terug.
Een toppertje die haar afspraken nakomt.

Je kan voor en na douchen
Ze ontvangt in een buurtgemeente van Turnhout
Ik zou er vaker naartoe willen gaan moest ze later ontvangen dan 16u.

Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sensuele-tantra-7.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb deze dame recentelijk ook bezocht en heb dezelfde ervaring te melden als topicstarter.

Een mooie 40-er met een innemende persoonlijkheid (lief, heel sociaal), mooi lichaam ook. Wat mij in het bijzonder opviel is haar betrokkenheid, je hebt haar volle aandacht vanaf binnenkomst tot je weer vertrekt. Het is geen echte tantra, maar dat zegt ze zelf ook, maar wat je mag verwachten is een heerlijke sensuele massage, teasen dik in orde doorheen de ganse massage en aan het eind laat ze je op een fantastische manier een tijdje balanceren tusen wel en net niet klaarkomen (zo was het bij mij alleszins) om je dan uiteindelijk te begeleiden naar een mooie einde, geen geruk, gewoon heel intiem met tedere zachte handstrelingen.

Wat ik belangrijk vind om te vermelden is dat je hier een ganse ervaring krijgt aan een zéér correcte prijs. Ik ben er vrij zeker van dat als je haar diensten, in verhouding tot de prijs zou vergelijken met anderen, dat zij er (wellicht met voorsprong) als de "beste koop" zou uitkomen.

Plaats van het gebeuren: een heel rustige buurt in een deelgemeente van Turnhout en een parkeerplaats zoeken is er niet bij, je parkeert heel gewoon op de oprit.

Voor mij is het dus heel helder!

Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben reeds 3 keer bij haar geweest maar om 1 of andere reden geen recensie geschreven. Denk omdat ze eigenlijk qua uiterlijk niet echt mijn type is. Maar ze straalt geilheid uit, en haar massage is zo goed, dat ik toch ben teruggeweest.
Massageopbouw zoals hier eerder beschreven. Eerst op tafel, b2b op matras op de grond. Je mag haar zeker aanraken. Als ze met haar borsten in mijn gezicht kwam hangen heb ik ook haar tepels mogen likken, en haar poesje mocht ik ook aanraken. Ze was zelf flink nat.
Het einde van de massage is altijd een serieuze ontlading. En ze doet dat op zo'n geile manier, zeer rustig opbouwen tot je het niet meer kan houden. Geen snel geruk. Behandel haar goed en je krijgt een supergeile massage met fantastisch hoogtepunt!
Ik hoop snel nog eens bij haar langs te kunnen gaan.

Laatst bewerkt:
Hallo, ik ben er enkele weken terug ook eens geweest en kan bovenstaande recensies alleen maar bevestigen. Heel discrete ontvangst op niveau, gezellige eerlijke klasse dame, heerlijk genieten van echte massage en matrasje achteraf waarbij je haar overal mag aanraken…
Ook als je eens enkele een massage wil zonder erotisch is ze ook zeker aan te raden. Ze hanteert dan ook lagere prijzen.

Heb deze dame recentelijk ook bezocht en heb dezelfde ervaring te melden als topicstarter.

Een mooie 40-er met een innemende persoonlijkheid (lief, heel sociaal), mooi lichaam ook. Wat mij in het bijzonder opviel is haar betrokkenheid, je hebt haar volle aandacht vanaf binnenkomst tot je weer vertrekt. Het is geen echte tantra, maar dat zegt ze zelf ook, maar wat je mag verwachten is een heerlijke sensuele massage, teasen dik in orde doorheen de ganse massage en aan het eind laat ze je op een fantastische manier een tijdje balanceren tusen wel en net niet klaarkomen (zo was het bij mij alleszins) om je dan uiteindelijk te begeleiden naar een mooie einde, geen geruk, gewoon heel intiem met tedere zachte handstrelingen.

Wat ik belangrijk vind om te vermelden is dat je hier een ganse ervaring krijgt aan een zéér correcte prijs. Ik ben er vrij zeker van dat als je haar diensten, in verhouding tot de prijs zou vergelijken met anderen, dat zij er (wellicht met voorsprong) als de "beste koop" zou uitkomen.

Plaats van het gebeuren: een heel rustige buurt in een deelgemeente van Turnhout en een parkeerplaats zoeken is er niet bij, je parkeert heel gewoon op de oprit.

Voor mij is het dus heel helder!
Weric Heb jij ervaring met een van deze dames? naakt? kwaliteit van de tantra massage ? zoja graag pb

Ophelie

Tine
Marjolein

Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage is oké, maar uiterlijke valt wat tegen. Voor mij geen herhaling.

Terug
Bovenaan Onderaan