Tantra met intiem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

stn

Newbie
2
11/01/25
1
Een jaartje geleden ben ik de laatste keer bij tantra-huis geweest.
Dit was een sessie met intiem.
Pijpen zonder condoom beetje beffen ook
Intiem met condoom

Ik heb nooit ergens last van gehad, geen symptomen, maar ik vraag het me nu toch af 'wat als'.

Wat denken jullie?

Als je je zorgen maakt en zekerheid wilt, gewoon gaan testen. Ga even langs je huisarts, leg het eea uit en je huisarts zal wel adviseren welke testen te nemen. Huisartsen zijn wel wat gewend.

Of maak een afspraak bij de GGD of andere organisatie.

Intiem met condoom

Ik heb nooit ergens last van gehad, geen symptomen, maar ik vraag het me nu toch af 'wat als'.

Wat denken jullie?
Klein risico. Kans op SOA is klein. Als je 100% soa wil uitsluiten, die dan alles met condoom. Zeker bij tantra waar de extase toch meer zit in de massage en de verfijnde aanraking

Intiem met condoom

Wat denken jullie?
Wat bedoel je? Waar ben je bang voor?
Als het een jaar geleden is zou je bij een infectie al lang symptomen moeten hebben.
En een infectie door oraal contact is sowieso weinig waarschijnlijk. Maar voor de zekerheid kan je idd altijd een test laten doen.

Wat denken jullie?
Ik denk dat je een beetje paranoïde bent. Niet kwaad bedoeld, maar naar wat ik uit jouw bericht opmaak denk ik dat je te veel beren op de weg ziet.
Als je de risicofactor eens op een rationele manier in kaart weet te brengen, zal je zien dat het allemaal niet zo beangstigend is.
Al weet ik niet wat je verantwoordelijkheden tegenover het thuisfront zijn.

Bepaal voor jezelf maar of het plezier opweegt tegen de angst voor mogelijke complicaties.

Persoonlijk zal ik de risico's bij beffen en pzc zeker voor lief nemen.

Gewoon, omdat het lekker is 😜

Als je wisselende intieme contacten hebt, dan is het verstandig om minstens 1 x per jaar een soa-test te doen. Je hebt geen hoog risico gelopen, dus de kans dat je een soa hebt is klein, maar niet nul. Je maakt je ongerust, dus mijn advies zou zijn om een test te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan