den draaier
Newbie
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tantra-massage-3467750763.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik ben verkocht!
Voor sex(uele) handelingen moet je hier niet wezen - al hoopte ik daar aanvankelijk stiekem ook op, toegegeven - zoek het elders!
Maar als je een pareltje in de omgang & met een prachtige body poedelnaakt over je lijfje badend in warme olie wil laten kronkelen tot je bloedgeil wil exploderen tussen haar voetjes ... moet je hier zijn! Wat een heerlijke deugddoende massage.
Nederlands is geen probleem voor deze franse eilandbewoonster.
45 min massage is minstens 45min! massage + wasje voor & na..
Ja dit verjaardagscadeau zou wel eens voor een ommekeer in mijn wandelplezier kunnen worden.
Ligging afslag Mechelen Zuid steenweg op brussel boven kledingwinkel. Aanbellen, deurtje open & de voor mijn gewicht wankele trap naar boven bestijgen meteen het enige minpuntje.
Maar de verwelkoming deed me dat snel vergeten!
De rest werd een feest, inclusief dansmove bij het afscheid.
Herhalingsgevaar: 100%
Voor sex(uele) handelingen moet je hier niet wezen - al hoopte ik daar aanvankelijk stiekem ook op, toegegeven - zoek het elders!
Maar als je een pareltje in de omgang & met een prachtige body poedelnaakt over je lijfje badend in warme olie wil laten kronkelen tot je bloedgeil wil exploderen tussen haar voetjes ... moet je hier zijn! Wat een heerlijke deugddoende massage.
Nederlands is geen probleem voor deze franse eilandbewoonster.
45 min massage is minstens 45min! massage + wasje voor & na..
Ja dit verjaardagscadeau zou wel eens voor een ommekeer in mijn wandelplezier kunnen worden.
Ligging afslag Mechelen Zuid steenweg op brussel boven kledingwinkel. Aanbellen, deurtje open & de voor mijn gewicht wankele trap naar boven bestijgen meteen het enige minpuntje.
Maar de verwelkoming deed me dat snel vergeten!
De rest werd een feest, inclusief dansmove bij het afscheid.
Herhalingsgevaar: 100%