Ik lag op de werkbank in de garagewaar vindt de massage plaats?! op het bed of heeft een massagetafel !?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk lag op de werkbank in de garagewaar vindt de massage plaats?! op het bed of heeft een massagetafel !?
Ben je er nog geweest?Ik ga haar morgen zien. Ik hoop dat je het leuk vind. bedankt jongens
Hallo Nee, vandaag is de eerste keer!Ben je er nog geweest?
je bent vaak geweest!?! is de massage plezierig!? het is het proberen waard !?!Ben je er nog geweest?
Op een matras/mat op de grondwaar vindt de massage plaats?! op het bed of heeft een massagetafel !?
Haar theorie over de eiwitten uit vaccinatie is bovendien kletskoek.Maar serieus he. Als ik ergens kom voor een massage dan heb ik toch totaal geen zin om een gesprek te voeren over het coronabeleid en vaccinaties. Of ik nou wel of niet gevaccineerd ben zodra het gesprek die kant op gaat tijdens een date is het gelijk afgelopen.
@OlaEduard hoe was het geweest bij Angel ? je hebt heel wat vragen gesteld dus neem aan dat je hoge verwachtingen had, ben wel benieuwd hoe je het ervaren hebt.Hallo Nee, vandaag is de eerste keer!
Ja geweldig. Meer dan waard.je bent vaak geweest!?! is de massage plezierig!? het is het proberen waard !?!
Zwaar teleurgesteld en tegengevallen. Kijkt die ook al naar het uiterlijk? Ik was nog niet eens binnen. Had vandaag 26-09-2022 een afspraak maar zonder enige reden zegt me niet te willen masseren waar ik echt naar had uitgekeken. Zwaar tegen gevallen. Kan wat mij betreft de b**m in
Ze is goed verzorgd en ik vind dat ze er goed uit ziet.
Het is gebruikelijk om de volgende getallen in lopende tekst als woord te schrijven:Zoek de 2 verschillenā¦. Is een tic van mij. Taalfouten leiden me af. En jij maakt er 2 in 1 zin.
Heren.... kan het nou weer over neuken gaan?Het is gebruikelijk om de volgende getallen in lopende tekst als woord te schrijven:
Bron: https://onzetaal.nl/taalloket/getallen-in-letters-of-cijfers
- getallen tot twintig: twee, negen, zeventien, achtste, de negentiende eeuw;
Maar ongeacht denkniveau, neuken kunnen we allemaalHeren.... kan het nou weer over neuken gaan?
Niet iedereen hier heeft gestudeerd en niet iedereen hier is een autistische taalpurist.
Hehe, gebakken luchtMijn advies: blijf weg bij vrouwen die hele verhalen schrijven over wat ze allemaal kunnen en doen. En vooral als het over massage gaat, of nog erger: over tantra. Het is is gewoon een smoes om belachelijk veel geld te vragen voor gebakken lucht. Stay away!!!
Haar lijf, gezicht en figuur is een kwestie van smaak. Over haar performance- inderdaad, ik heb geen idee.Heb nooit problemen met deze dame gehad en ben er toch een keer of 5 a 6 geweest.
Vriendelijke Belgische dame en we hadden een goede klik.
Foto's zijn inderdaad niet actueel en de info is inmiddels achterhaald.
Ze weet wat ze doet en heeft er ook verstand van.
Aangezien ze vorig jaar alleen nog maar ongevaccineerde ontving is het voor mij ook al 2 jaar geleden dat ik daar geweest ben.
Ik heb nooit klachten gehad en de massages waren top en soms zelfs heel erg geil.
Inmiddels heb ik een paar vaste dames en daar hou ik het voorlopig even bij.
In het verleden paar keren bij haar geweest , beste niet teveel aandacht geven aan haar complot theorieƫn over Corona. Als je zegt dat je gevaccineerd bent mag je niet komenTja, wel ooit geweest en massage was prima.
Maar ze heeft wel voorbehoud tegenwoordig........, van haar website!
Waarom masseer ik geen gevaccineerde?
In het vaccin zit een gevaarlijk synthetische spike eiwit dat schade geeft aan gezond weefsel.
Via adem en zweet kan dit spike eiwit op een niet gevaccineerde komen. Dusā¦gevaccineerde kunnen schade geven aan niet gevaccineerde. Met een tantra massage heb je heel dicht contact.
De schade die ik als masseuse kan oplopen door een gevaccineerde te masseren zijn:
bloedklonters, bloedziektes, hevige bloedingen, ontstekingsreacties, blauwplekken, onvruchtbaarheid, enzā¦
Op deze link vind je artsen, biologen, immunologen en wetenschappers die hun kennis delen over corona onderzoek. https://journalismforcriticalthinkers.com/corona-blogs
Liegen heeft ook geen zin, want ik merk dit wel aan de conversatie. Er zijn genoeg masseuse die wel gevaccineerde masseren. Een bewuste persoon is heel herkenbaar. Bij elke twijfel zal ik de massage niet aannemen.
Ik wil gewoon nuchtere bewuste wakkere niet gevaccineerde mensen masseren. Dit zijn de mooiste massages. Als ik niet gevaccineerde masseer ben ik meer ontspannen en dit geeft positief effect op de massage. Ik denk dat dit voor beide een goed gevoel geeft.
Er staat: enkel voor wakkere..Ze adverteert nog steeds?
Iemand recente ervaringen? En is ze nog steeds streng op de vaccinaties?
Echte tantra massage (Enkel v Wakkere)
Hoi Ik ben angel Ik geef met veel passie tantra massage. Om tot een erotische extase te bekomen, combineer ik echte tantra technieken met een ...www.sexjobs.nl