Meneer Mooie Ogen
Wandelaar
- 89
- 24/08/21
- 19
Hoi hoi iemand ervaring met deze dame?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDenk dat ze je vraagt of je géén QR code kunt laten zien dan denk ik.Maar serieus he. Als ik ergens kom voor een massage dan heb ik toch totaal geen zin om een gesprek te voeren over het coronabeleid en vaccinaties. Of ik nou wel of niet gevaccineerd ben zodra het gesprek die kant op gaat tijdens een date is het gelijk afgelopen.
Oeps, sorry........., ja, ervaring mee, jaartje of 2 geleden.De vraag was of iemand ervaring heeft, niet wel of niet gevaccineerd. Hahaha je merkt Corona slaat toe.
lachen blijven
laat je Eindhoven nu zowel in Limburg als in Brabant liggen?Hoi hoi iemand ervaring met deze dame?
Het is haar keuze. Dat moeten we maar respecteren. Ik denk dat het niet nodig is om haar hierom en op deze site te veroordelen. Volgens mij gaat het er hier over om te vertellen hoe goed of slecht haar service was, niet om wie ze wel of niet toelaat.Denk dat ze je vraagt of je géén QR code kunt laten zien dan denk ik.
Maar mens is wat dat betreft redelijk van de pot gerukt, sluit 90% van haar potentiele klandizie bij voorbaat al uit omdat ze denkt dat ze er allerlei enge dingen van kan krijgen.
Klopt, mag jij vinden, net zoals ik mijn mening hier mag/kan ventileren.Het is haar keuze. Dat moeten we maar respecteren. Ik denk dat het niet nodig is om haar hierom en op deze site te veroordelen. Volgens mij gaat het er hier over om te vertellen hoe goed of slecht haar service was, niet om wie ze wel of niet toelaat.
Ben er al een keer of 5 geweest de afgelopen 3 à 4 jaar.Hoi hoi iemand ervaring met deze dame?
Ik ben in het verleden een keer bij haar geweest en dat was me goed bevallen. Ze kan goed masseren en het hoogtepunt was gewoon erg fijn. Als je bij haar bent heb je een relaxte tijd met ruimte voldoende om bijvoorbeeld achteraf te douchen maar ook wat te praten vooraf. De liezen en omstreken weet ze goed mee te nemen in de massage dus ze brengt er wel haar eigen smaak/stijl in.Hoi hoi iemand ervaring met deze dame?
Absoluut.Ik wil naar haar toe. de massage is aangenaam !???!
de dame is mooi!? Ik kan seks met haar hebben !?Absoluut.
Zeker een aanrader en ze weet wat ze doet.
Ze doet niet aan sex.de dame is mooi!? Ik kan seks met haar hebben !?
Ook niet aan pijpen of tongzoenen?Ze doet niet aan sex.
Aanraken is geen probleem, maar intiem moet je bij haar niet gaan zoeken.
€ 150 voor een uur erotische massage (geen seks, geen tongzoenen, geen orale seks ...) is het het waard?! hoe mooi is de massage?!Ook niet aan pijpen of tongzoenen?
de dame is mooi!?! ziet er goed uit !?Ze adverteert voor massage en niet intiem.
Ik vond het de prijs altijd waard.
Echter heb ik altijd maar €130 betaald voor een uur.
Ze is goed verzorgt en ik vindt dat ze er goed uit ziet.de dame is mooi!?! ziet er goed uit !?
waar vindt de massage plaats?! op het bed of heeft een massagetafel !?Ze is goed verzorgt en ik vindt dat ze er goed uit ziet.
Mijn massage destijds was op een mat/matras die op de grond lag.waar vindt de massage plaats?! op het bed of heeft een massagetafel !?