- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Frans
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- €50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoek gebracht bij Tanja.
Zeer mooie blonde dame.
Slank, mooie ronde kont!!, had een mooi blauw lingeriesetje aan met korte netkousjes.
Is franse vrouw.
Spreekt frans & engels.
Stelt je heel snel op het gemak.
Betaald, en ze deed rustig alles uit.
Zeer mooie naturele borstjes. Mooie tepels ook. Schat een b-cup.
Deed ook een wasje vooraf.
Mocht mij dan op het bed leggen.
Kwam elegant naast mij op bed zitten.
En waste mijn soldaat eerst met een babydoekje. Daarna condoom erop terwijl ik reeds vollop met haar prachtige kont aan het kennismaken was.
Pijpen doet ze zeer goed. Je voelt ook geen haast. Wrijft terwijl over men ballen en billen, buik, borst.
Daarna neemt ze beetje glijmiddel en staat recht boven mij met haar kont in mijn richting.
Zonder dat ze vroeg welk standje?
Ik en paste de condoom nog beetje aan omdat de soldaat nog paar centimeter gegroeid was.
Man wat een prachtig zicht. Die kont boven je. Prachtig kutje. Mooie zachte en ook volle billen. Dan komt ze op mij zitten in reverse cowgirl. En rijdt er gewoon op los!
Kreunt ook heel mooi. Zeker niet overdreven.
Ze gaat zelf goed door. En zat er ook niet mee
In dat ik terwijl een handje hielp om haar kont naar boven en beneden te duwen terwijl ik er goed in kon knijpen, zachtjes op spanken en ook over haar kontgaatje wrijven.
Duurde niet lang meer voor ik moest komen, en ze stopte het werk. Sprong eraf. En kwam naast mij liggen om het werk handmatig af te werken. En trok me terwijl ik klaarkwam heel dicht bij haar.
Was wel heel intens.
Daarna nam ze de condoom eraf met een doekje. Met een anders kuiste ze zelf al een deel op voor me. En kreeg nog 2 babydoekjes om dan zelf verder proper te maken.
En een afscheidsknuffel en kus maakte het een topbezoek bij een zeer mooie dame!
Zeer mooie blonde dame.
Slank, mooie ronde kont!!, had een mooi blauw lingeriesetje aan met korte netkousjes.
Is franse vrouw.
Spreekt frans & engels.
Stelt je heel snel op het gemak.
Betaald, en ze deed rustig alles uit.
Zeer mooie naturele borstjes. Mooie tepels ook. Schat een b-cup.
Deed ook een wasje vooraf.
Mocht mij dan op het bed leggen.
Kwam elegant naast mij op bed zitten.
En waste mijn soldaat eerst met een babydoekje. Daarna condoom erop terwijl ik reeds vollop met haar prachtige kont aan het kennismaken was.
Pijpen doet ze zeer goed. Je voelt ook geen haast. Wrijft terwijl over men ballen en billen, buik, borst.
Daarna neemt ze beetje glijmiddel en staat recht boven mij met haar kont in mijn richting.
Zonder dat ze vroeg welk standje?
Ik en paste de condoom nog beetje aan omdat de soldaat nog paar centimeter gegroeid was.
Man wat een prachtig zicht. Die kont boven je. Prachtig kutje. Mooie zachte en ook volle billen. Dan komt ze op mij zitten in reverse cowgirl. En rijdt er gewoon op los!
Kreunt ook heel mooi. Zeker niet overdreven.
Ze gaat zelf goed door. En zat er ook niet mee
In dat ik terwijl een handje hielp om haar kont naar boven en beneden te duwen terwijl ik er goed in kon knijpen, zachtjes op spanken en ook over haar kontgaatje wrijven.
Duurde niet lang meer voor ik moest komen, en ze stopte het werk. Sprong eraf. En kwam naast mij liggen om het werk handmatig af te werken. En trok me terwijl ik klaarkwam heel dicht bij haar.
Was wel heel intens.
Daarna nam ze de condoom eraf met een doekje. Met een anders kuiste ze zelf al een deel op voor me. En kreeg nog 2 babydoekjes om dan zelf verder proper te maken.
En een afscheidsknuffel en kus maakte het een topbezoek bij een zeer mooie dame!