Voormalig lid 5317
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3198815-tania
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Zag paar dagen geleden de pagina van Tania op Kinky en wat ik zag sprak me wel aan.
Leuke dame die lekker lang is.
Dag van te voren aangegeven dat ik bij haar langs wilde komen en op dag van date tijd afgesproken verliep allemaal prima.
Bij aankomst in rustig wijkje van Voorburg deur open en bij binnenkomst een leuk ontvangst door haar.
Ze is wel wat voller dan op de foto's maar ziet er prima uit ben niet zo van de magere dames dus wat ik zag beviel me wel.
Appartement ziet er goed uit en aan alles is gedacht.
Na de financien en douche zoenen en elkaar verkennen na een tijdje daalde ze naar beneden af en ging met mijn jongeheer aan de slag.
Dit deed ze prima moest haar even afremmen en de rollen omgedraaid.
Lekker liggen beffen en daar genoot ze goed van dacht na een tijdje dat ze al klaar gekomen was en stopte met beffen maar was te vroeg en ze vroeg me vriendelijk doch dringend om nog even door te gaan zo gezegd zo gedaan.
Kreeg daarna complimentjes van haar en dat kan ik wel waarderen.
Rubber erom en in missionaris begonnen en met cowgirl onder het genot van een intense tongzoen rubber volgespoten.
Ze is niet van de zachte aanpak maar ook niet heel ruw beviel me prima na een praatje aan de 2e ronde begonnen maar een 2e keer komen zat er niet in iets te snel achter elkaar.
Ze is ietwat dominant maar wel op een prettige manier.
Als ik haar weer bezoek zal het voor een half uur zijn het is een leuke vrouw die weet waar ze mee bezig is.
Na 2e bezoek mag er over al 1 ster af iets te enthousiast na eerste bezoek.
Zal met nieuwe recensies hiermee rekening houden.
Leuke dame die lekker lang is.
Dag van te voren aangegeven dat ik bij haar langs wilde komen en op dag van date tijd afgesproken verliep allemaal prima.
Bij aankomst in rustig wijkje van Voorburg deur open en bij binnenkomst een leuk ontvangst door haar.
Ze is wel wat voller dan op de foto's maar ziet er prima uit ben niet zo van de magere dames dus wat ik zag beviel me wel.
Appartement ziet er goed uit en aan alles is gedacht.
Na de financien en douche zoenen en elkaar verkennen na een tijdje daalde ze naar beneden af en ging met mijn jongeheer aan de slag.
Dit deed ze prima moest haar even afremmen en de rollen omgedraaid.
Lekker liggen beffen en daar genoot ze goed van dacht na een tijdje dat ze al klaar gekomen was en stopte met beffen maar was te vroeg en ze vroeg me vriendelijk doch dringend om nog even door te gaan zo gezegd zo gedaan.
Kreeg daarna complimentjes van haar en dat kan ik wel waarderen.
Rubber erom en in missionaris begonnen en met cowgirl onder het genot van een intense tongzoen rubber volgespoten.
Ze is niet van de zachte aanpak maar ook niet heel ruw beviel me prima na een praatje aan de 2e ronde begonnen maar een 2e keer komen zat er niet in iets te snel achter elkaar.
Ze is ietwat dominant maar wel op een prettige manier.
Als ik haar weer bezoek zal het voor een half uur zijn het is een leuke vrouw die weet waar ze mee bezig is.
Na 2e bezoek mag er over al 1 ster af iets te enthousiast na eerste bezoek.
Zal met nieuwe recensies hiermee rekening houden.
Laatst bewerkt: