Had belangstelling voor deze vrouw, moest via mail, want telefoonnummer was niet in gebruik. Hectische verkeerstoestanden in Brussel maar op tijd daar. Sms gestuurd geen antwoord, dan maar een wandeling in het park daar gemaakt. Kreeg een SMS terug, 5 minuten Svp, Ok, toch een antwoord. Even later telefoon, ander huisnummer, ok naar ander huisnummer instructies gevolgd. Dan toch daar, niet voor niks dit hele verkeersdrama. Dame met goed figuur, maar haar gezicht daar was iets mee, botox probleem? Ik weet het niet. Heel aardige vrouw, ze vraagt je naam en spreekt je daarna ook aan op je naam. Het uitzicht over Brussel vanaf haar balkon is waanzinnig gaaf. Ze vraagt of je een massage wilt, maar ik ging liever voor meteen to the point, Pijpen vond ik slapjes, ik hou van het gekke ruige pijpwerk. Seks was sterk, lekker anaal, ze maakte het af met reverse cowgirl, top. Kosten 100 Euro, taal Frans. Ik heb er geen spijt van. https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bij-tania-blonde-in-brussel.html