- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)

Emmanuela's Angels (26 jaar)
Het profiel van Emmanuela's Angels (26 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32486839367.

Privé l'Amazonia Brugge
Privehuis l'Amazonia te Brugge Loppem Wij onderscheiden ons op hygiëne - netheid en knappe dames - discrete parking en ingang. Vlakbij de E40 A10 E403 te West-Vlaanderen. ( afrit Loppem) Op 5 minuten van het Station Brugge. Ma-Vr.: 10 -21.00H Op Zaterdag van 11u tot 18.00H prijzen vanaf 90...

Ik bezocht Tamira een tijdje geleden bij Emmanuela's Angels. Op de RL foto's ziet ze er iets jonger uit maar het is een mooie dame. Jammer dat de taalkloof nogal breed was waardoor de communicatie tot de praktische dingen beperkt werd.
Ik had een half uurtje geboekt. Na opfrissen snel op het bed beland.
Pijpen en strelen zijn leuk; TZ en beffen mag, maar de borsten zijn te gevoelig en vingeren mocht ook niet.
Bij het pijpen gaf ik aan dat ze even moest pauzeren, maar ze bracht mij (te) snel tot een heerlijk hoogtepunt dus stond ik na 20 minuten al weer onder de douche; jammer, ik had haar graag ook genomen. Volgende keer beter afspreken op voorhand.
(In de coulissen een glimp opgevangen van Lupe; Ik wacht met ongeduld tot deze terug komt.)
Laatst bewerkt: