Voormalig lid 26922
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/leuk-sexy-meisje-wil-je-ontmoeten.html
- Totale kosten (in euro)
- 240
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Heb even getwijfeld om over Tamara te schrijven aangezien het al eventjes geleden was dat ik haar bezocht heb, zelfs voor dat ik hier als Newbie gestart ben op dit forum. De reden dat ik haar recent niet meer bezocht heb is heel eenvoudig ze date tegenwoordig maar heel beperkt en alleen op uren dat het vanuit mijn werk totaal onmogelijk is langs te gaan. Kan het toch niet laten iets te schrijven ook omdat het mij een beetje verbaasde dat er op dit forum nog niets over haar geschreven is en ze al een paar jaar meedraait. Het is het bekende huis in Zoersel waar ook Kelly en Fleur werken. Rijtjeshuis met aan het einde van de straat een vergeten parking voor vrachtwagens waar altijd wel plaats is op ongeveer 50 meter van hun voordeur. Haar foto's zijn echt maar gek genoeg zijn die veel minder sexy dan hoe ze werkelijk is. Ze deed open in een kort zwart jurkje, supermooie verschijning stralende glimlach en gaf direct een warme kus bij binnenkomst. Naar boven de trap op achter een paar mooie benen aan en toen waren echt de laatste twijfels verdwenen, douche voor mij, zij friste zichzelf op aan lavabo. (Bij vertrek wel samen gedoucht). Heerlijk tijd samen doorgebracht zij doet dit zo naturel dat het precies is of je elkaar al lang kent zoenen, ook tongzoenen, PZC, haar verwennen zij mij verwennen superdate gehad ook leuke babbel. Nog een tweede keer afgesproken had zich toen zelfs ietsje meer opgemaakt,haar wat opgestoken beetje make-up klaar om het clubleven in te duiken man man man. Eeuwig zonde dat ze zo beperkte uren heeft.