Massagefan
Newbie
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://yumi.nl/profiel?dame=tamara-36
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Een tijdje terug voor de eerste keer Yu Mi in Eindhoven bezocht. Uurtje met Tamara geboekt om 21u.
Vriendelijk ontvangen en sympathieke dame. Echter had ze al een werkdag van 11 u erop zitten, ik was de laatste klant van de dag en dat was merkbaar.
Massage was ongeïnteresseerd en afstandelijk, wat willekeurig gewrijf en weinig teasen en opbouw.
Na een halfuurtje werd al gezocht naar de GSM om te kijken of het uur al vol was....
Het erotische was heel standaard, eerder wat ik in een chinees salon verwacht voor 80 € dan voor deze prijs.
Positief, ik mocht haar overal aanraken en ze heeft een leuke babbel.
De klik was er wederzijds waarschijnlijk niet. Geen herhalingsgevaar voor mij. Ook niet bij dit salon, voor deze prijs zijn er betere alternatieven.
Vriendelijk ontvangen en sympathieke dame. Echter had ze al een werkdag van 11 u erop zitten, ik was de laatste klant van de dag en dat was merkbaar.
Massage was ongeïnteresseerd en afstandelijk, wat willekeurig gewrijf en weinig teasen en opbouw.
Na een halfuurtje werd al gezocht naar de GSM om te kijken of het uur al vol was....
Het erotische was heel standaard, eerder wat ik in een chinees salon verwacht voor 80 € dan voor deze prijs.
Positief, ik mocht haar overal aanraken en ze heeft een leuke babbel.
De klik was er wederzijds waarschijnlijk niet. Geen herhalingsgevaar voor mij. Ook niet bij dit salon, voor deze prijs zijn er betere alternatieven.