- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-all-in-.html?adult=1
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vandaag afgesproken met Tamara, niet de mooiste momenteel in het huis, maar iets trok me wel aan.
Aangekomen op de kamer was ze nog met van alles bezig, en dan naar de badkamer voor een zeer grondige wasbeurt, een beetje pijnlijk.
Maar los daarvan was ze heel vriendelijk, ze heeft me van kop tot teen afgedroogd, een beetje vreemd maar kom.
Pijpen ZC begon op het gemak en ze bouwde het goed op, en ze vergat zeker mijn "nuts" niet, deed ze heel goed.
Dame spreekt trouwens een klein mondje Engels.
Daarna kwam ze op mijn gezicht zitten, super lekker , draaien naar 69, en een goede pijp beurt.
Intiem op het bed had ze geen zin, ze wou genomen worden op de massagetafel, geweldig klaargekomen.
Daarna een massage, maar ze gebruikte een geurende olie, toen ik thuiskwam rook ik van heinde en verre, direct mijn kleren in de was machine.Dat vind ik wel wat minder.
Ze heeft haar best gedaan voor een tweede ronde en was teleurgesteld dat ik geen tweede keer kwam (lukt me nog maar zelden.....)
Resultaat, zeker geslaagd met deze wat gekke meid.
Groeten.
Aangekomen op de kamer was ze nog met van alles bezig, en dan naar de badkamer voor een zeer grondige wasbeurt, een beetje pijnlijk.
Maar los daarvan was ze heel vriendelijk, ze heeft me van kop tot teen afgedroogd, een beetje vreemd maar kom.
Pijpen ZC begon op het gemak en ze bouwde het goed op, en ze vergat zeker mijn "nuts" niet, deed ze heel goed.
Dame spreekt trouwens een klein mondje Engels.
Daarna kwam ze op mijn gezicht zitten, super lekker , draaien naar 69, en een goede pijp beurt.
Intiem op het bed had ze geen zin, ze wou genomen worden op de massagetafel, geweldig klaargekomen.
Daarna een massage, maar ze gebruikte een geurende olie, toen ik thuiskwam rook ik van heinde en verre, direct mijn kleren in de was machine.Dat vind ik wel wat minder.
Ze heeft haar best gedaan voor een tweede ronde en was teleurgesteld dat ik geen tweede keer kwam (lukt me nog maar zelden.....)
Resultaat, zeker geslaagd met deze wat gekke meid.
Groeten.