Recensie Tamara, Carpe Diem Oss 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HornyCorny

Stamgast
288
22/05/24
345
7
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/tamara
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Er was hier nog geen review van Tamara en ook op de site van Carpe Diem zelf staan weinig reviews en foto's van haar. Maar ik had er wel een goed gevoel over. Dus een tantra massage van 90 minuten bij haar gereserveerd. Bij binnenkomst bijzondere communicatie met de ontvangstdame. "Welke massage?" "Tantra" "140 euro" "Nee, ik had 90 minuten gereserveerd" "Oh" :-s (eh, misschien eerst even de reservering opzoeken en checken?!)
Ik was een kwartier te vroeg, zodat ik eerst nog naar de wc kon. Daarna direct door naar de kamer. Tamara kwam meteen achter me aan. Helaas werd meteen het licht gedimd, want ze liep in een doorzichtig zwarte jurk met daaronder mooie rode lingerie. Dat soort sexy outfits ben ik dol op. Zover ik kon zien wel een knappe vrouw. Ze is duidelijk 40+, maar daar had ik bewust voor gekozen. Goed figuur. Slanke taille, goed formaat borsten en opvallend volle kont (deels nep?). Iets donkerder getint dan licht, maar dat kwam omdat ze net terug was van vakantie vertelde ze. Aan de hand daarvan begreep ik dat ze uit Colombia komt. Accent is duidelijk hoorbaar, ik vind dat sexy. Ze moest nog even snel wat voorbereiden, omdat ik te vroeg was. Daarna kleedden we ons uit en gingen onder de douche. Ze waste mij even vlug. Dat was jammer, ik had uitgebreider verwacht. Eenmaal liggend op de tafel merkte ik dat ze er een B2B massage van ging maken, dus zei ik nog even extra dat ik voor de tantra kwam. Ook ging ze uit van 60 minuten. Dus nogmaals verteld dat ik voor 90 minuten betaald was. Miscommunicatie puntje 2...
De massage, die uiteindelijk toch vooral B2B was, was wel fijn. Afwisseling tussen kriebelen onder mijn ballen, met haar lichaam over mij heen glijden en gewone spiermassage (blijkbaar zaten mijn rugspieren goed vast, volgens deze ex-fysiotherapeute). Tijdens het B2B-en waren de stoppels op haar venusheuvel voelbaar (cactuspoes noemde ze dat zelf ;-) ). Vond ik wel wat hebben... Ze gebruikte haar borsten goed. Die zijn volgens mij echt, maar wel nep geweest (ik dacht littekens te zien).
Na het omdraaien ging ze met de voorkant aan de slag. Vooral met mijn pik. Ze raakte hem af te toe lekker, maar niet lekker genoeg om hem hard te maken. Dat heb ik vaker als ik voor het eerst bij een dame ben. Ik had wel Mr. Stiff meegenomen, maar vergeten in te nemen. Ze bood aan om tegen meerprijs te pijpen, maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Uiteindelijk ben ik op mijn knieën voor haar gaan zitten en hem mezelf hard getrokken. Daarna heeft zij het afgemaakt. Helaas liet ze me op de handdoek klaarkomen en niet op haar lichaam...
Er was nog tijd over, waarin ze mijn rug nog even gemasseerd heeft en we over andere massagesalons gekletst hebben. Ze vertelde dat ze ook bij Yu&Mi en Massagewereld Eindhoven gewerkt heeft. Ze woont in Maastricht, dus vanwege de reistijd overweegt ze om weer in die regio te gaan werken. Ik hoop dat ze nog even in Brabant blijft, want ik zou nog wel een keer op herhaling willen met haar. Ik heb het idee dat het dan lekkerder wordt.

Al met al een matige massage, maar een leuke mooie vrouw.

Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/tamara
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben ook bij deze dame geweest. Het kan inderdaad kloppen dat ze uit Zuid-Limburg komt want ze was ruim een kwartier te laat voor onze afspraak en zei dat dit kwam omdat ze meer dan een uur in de file had gestaan (wat ik zelf onderweg ook had gezien op de navigatie). Gelukkig was dit voor mij geen probleem en heb ik ruim 20 minuten op haar gewacht. Ik had wel zin in een body-to-body massage van haar, dus ben daar voor gegaan en heb er geen spijt van gehad.

Nadat we beiden onszelf hadden opgefrist onder de douche (apart van elkaar jammer genoeg) ging ze aan de slag. Ik kreeg direct een sloot olie over me heen gegoten en het duurde niet lang voordat ze haar volle borsten begon te gebruiken om mijn rug en billen mee te masseren en later ook het deel van haar lichaam tussen haar benen. Dit alles deed ze behoorlijk goed moet ik zeggen, ook al had net iets meer afwisseling nog prettiger geweest.

Na het omdraaien ging ze met haar rug naar mij toe zitten, waarbij ik goed zicht had op haar volle kont en ook de rest van haar lichaam binnen handbereik was. Ik liet deze kans niet aan mij voorbij gaan om haar ook te masseren, waarvan ze aangaf te genieten. Vervolgens zette ze ook haar borsten in om de spanning in mijn pielemans langzaam op te bouwen. Dit wisselde ze af met wat trekken, wat dan weer te ruw was naar mijn smaak. Desondanks had haar aanpak die toch wel veel weg had van echte lingam massage, de juiste uitwerking en kwam ik schokkend klaar, waardoor ik met een tevreden gevoel huiswaarts keerde.

Terug
Bovenaan Onderaan